Page 1 of 1

billig 1,8 nb på finn

Posted: 12 Apr 2010, 18:23
by fa10

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 12 Apr 2010, 21:06
by mussa
Hehe... Morsomt at sentrallåsen kun fungerer på førerdør da.. Vil vel si det samme som å ikke ha det?? :) Fin pris det der da!

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 15:04
by mojo-91

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 15:27
by 2re
Så den ja. Fin!

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 16:10
by Kolbotn
Oi! Hadde lett kjøpt meg den hvis jeg var på utkikk etter ny! Ikke ofte man ser en merlot mica her til lands!

Posted: 15 Apr 2010, 17:10
by Rudolf
1995 M-edition

.. er laget i 3500 eks.
Den er den eneste Miata som er produsert i Merlot-Mica, som er levert med 15" BBS og har løse hodestøtter til setene.
Bilen er fullstappet med utstyr og har bl.a. 1.8l motor og Torsen diff. http://www.miata.net/faq/mfield.html

Her er et "arkivbilde"

Image

Den som står annonsert på finn var annonsert i fjor også.
Den ser fin og komplett ut, ikke har den gått langt heller (uansett om det er miles eller km)

Nå må noen ta til fornuft å kjøpe denne skjønnheten.
(ikke hver dag en sånn dukker opp på denne siden av dammen)
Den som kjøper bilen skal få originalbrosjyren fra 1995 av meg i gave.
:wink:

Erik

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 19:21
by Kolbotn
Hehe, hadde jeg bare hatt plass til to;)

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 19:41
by Kjakan
Denne lå ute til 80k i fjor ja...Nå ligger den ute til samme pris som LEen i Drøbak.
Blir spennende å se om den blir solgt - håper den havner hos noen som lager tråd om den her på forumet.

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 21:30
by Stehu
hadde jeg hatt penger..... er det sperre og 6 trinns på den Nb'en?

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 21:37
by DrHolm
Stehu wrote:hadde jeg hatt penger..... er det sperre og 6 trinns på den Nb'en?
Med flaks så har den diff-brems, men ikke 6trinns desverre.

Re: billig 1,8 nb på finn

Posted: 15 Apr 2010, 22:15
by Steinar
Ikke flaks, men (somt nevnt ørten ganger tidligere) så har alle europeiske solgte NB/NBFL fram til 2003 1,8 torsen diff som standard. (Etter 2003: lamelldiff.)
6 trinns gearboks kom på 10th i 1999, etter 2000 mod på enkelte spesialmodeller, fra 2001 NBFL på Sport.

Steinar