Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
LoKi wrote:Dette er lovende, med tanke på at Simons tar over 4000 for sin galvaniserte dritt
Simons sitt eksos er faktisk rustfritt det også,, men tror magnaflow er bedre uansett. eg har bygget noen eksosanlegg med magnaflow deler, og det låter bra.
merket med ss som er stainless steel. var iallefall ikke rust på dette når eg solgte det til deg, da var det ca 4 år gammelt.. kun litt gyllent. noe rustfritt stål blir..
Var ikke rust på det nei, men siden jeg personlig kappa og sveisa på anlegget så kan jeg si med sikkerhet at det var IKKE rustfritt i noen annen form enn at det var "fritt for rust på det".
Sveisa med MIG faktisk
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Nei det er det ikke, utfordringen hadde vært om det hadde vært rustfritt.
Har aldri testa å sveise rustfritt med MIG, men jeg kan ikke tenke meg at det går spesielt bra.
TIG er vel til rustfritt om jeg ikke husker feil..?
Har ikke holdt på med slikt siden 1996
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Simons er rustfritt, og går helt suverent å sveise rustfritt med mig, er faktisk mye lettere å sveise rustfritt kontra vanlig rustrør er min erfaring..