Hei alle!
Trenger noen tips her,(spesielt kanskje fra MSM-eiere, eller turboekspertene her på forumet.)
Saken er: byttet ut stock I/C med en av samme størrelse som Flyin Miata sin.Etter dette har motorlampen begynt å lyse/blinke til tider.Feilmeldingene lyder som: tomgangsregulator,luftmendemåler,falskluft etc.
Kan dette ha noe med byttet å gjøre,eller bare tilfeldigheter?
Takker for alle svar!
Jan Tore
Intercooler/Motorlampe.
Moderator: Styremedlemmer
- jtb
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 685
- Status: Offline
Intercooler/Motorlampe.
2016 ND 20 Sport.Eibach.Aerokit.Sportseksos.
2004 Mazdaspeed Titanium Grey SOLGT!
X1997 Mx-5 1,6 90 hk. Zender styling. Simmons dual eksos. Eibach senk 35mm. TSW Pace 16" SOLGT!
2004 Mazdaspeed Titanium Grey SOLGT!
X1997 Mx-5 1,6 90 hk. Zender styling. Simmons dual eksos. Eibach senk 35mm. TSW Pace 16" SOLGT!
Re: Intercooler/Motorlampe.
Sjekk for vakumlekkasjer... Den nye intercooleren i seg selv skal jo ihvertfall ikke ha noe med feilen og gjøre.
Hvis ikke den lekker da vel å merke...
Hvis ikke den lekker da vel å merke...
05`Mazdaspeed MX-5
13`CX-5
13`CX-5
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Har man en stor intercooler og det er grisevarmt ute, så blir faktisk luften kaldere inn i motoren enn utenfor, kald luft tar mindre plass.. Muligens så er din bil meget følsom på slikt.. når eg hadde alt for stor intercooler på min mx5 og supercharger, så gikk ladetrykket om sommeren ned med faktisk hele 0.2bar ladetrykk.. 0.6-0.4bar. det er mye forskjell det..
Ellers så ville eg nok sjekket om det er faktisk falsk luft..
Ellers så ville eg nok sjekket om det er faktisk falsk luft..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Hva er den nøyaktige feilkoden ? Har du en OBDII leser ?
Jeg ville sjekket alle skjøter. Du må jo minst ha satt på 4 nye for å få inn en ny IC så det kan jo tenkes noen ikke er stramme eller skjøten ble skadet.
Jeg ville sjekket alle skjøter. Du må jo minst ha satt på 4 nye for å få inn en ny IC så det kan jo tenkes noen ikke er stramme eller skjøten ble skadet.