Onsdagstreff Oslo 8. juni

Bilder og Video fra treff, medlemsmøter osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
2re
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3202
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Medlemsnummer: 704
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Onsdagstreff Oslo 8. juni

Post by 2re »

Oslo var omgitt av relativt kraftige regnbyger på ettermiddagen, men der MXene er skinner som regel solen :) Dette burde de fleste ha fått med seg etterhvert :roll: Jeg regner med at angst for regn var grunnen til det usedvanlig beskjedne oppmøtet igår :shock: Til orientering klarte jeg å fange ca 28 regndråper kl 1815. Resten av kvelden kom det ikke en dråpe der vi var, men derimot deilig sol... :)

Image

Ja, du ser 6 (seks) biler :shock: Rktignok var Per Christian og Liv der helt starten også med sin M edition, men de skulle i operaen...

Image

2 NC, 1 NB og 3 NAer. Som vanlig var BRG NA den mest populære med 2 stk :) Vi var på Akershuskaia til drøyt 1930 før vi tok oss en tur i kveldssola...

Image

Turen gikk via Mosseveien til Hvervenbukta og videre til Ingierstrand før vi tok en stopp ved Bekkensten.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Det slo oss at her går det an å kjøre flere ganger, og kanskje kan vi ta med oss en ørliten grill og noen pølser neste gang?

Image

Vi kjørte videre til Tyrigrava for en avsluttende kaffe da de fleste mc-ene hadde dratt hjemover... Takk for turen! For de som ikke er kjent i området så er ruta vi kjørte fantastisk fin for MX-5!

http://www.1881.no/Kart/?direction=%7b5 ... 0+01+62%7d
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
User avatar
Terje G
0 RPM
0 RPM
Posts: 41
Joined: 11 Sep 2010, 18:05
Medlemsnummer: 899
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Onsdagstreff Oslo 8. juni

Post by Terje G »

Hei igjen og takk for en hyggelig tur. Fine bilder. Kaffen smakte også fortreffelig på Tyrigrava og neste gang håper jeg vi kan bli litt flere :D :D
Mazda MX 5 1996 Brilliant black
Post Reply