Kan noen svare??

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Daniel
2000 RPM
2000 RPM
Status: Offline

Kan noen svare??

Post by Daniel »

Hei!
Prøver å legge inn inlegget mitt på ny da jeg ikke fikk noe svar forrige gang....noen må da kunne si noe???

kan noen hjelpe meg å finne bilder av hvit miata/mx5 med slike hvite luftinntak/blinklys (Turn Signal Air Intake)?:

Image

-Hvor finner man slike som er stiligst/finest til best pris (fordel om de er ferdig lakka)
-Vet det er Noen her som har slike...skulle dere ønske å selge deres må dere bare si fra(uvansett farge)!

Hilsen daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
Slurfi
1000 RPM
1000 RPM
Status: Offline

Post by Slurfi »

Dette innlegget er såklart til ingen hjelp for deg, men jeg har sånt luftinntak, fikk det med når jeg kjøpte bilen.. bilder http://www.cardomain.com/id/250479. Eneste bakdelen med dette er vel at jeg i teorien burde ha kjørt med vippelyktene oppe til enhver tid, noe jeg absolutt ikke gjør (selv med low profile vippelykter)!
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
Post Reply