Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det ett kjent problem med mx5er at lysene i innstrumentpanelet ikke virker?
Da jeg monterte de blå bulbsa for ett par mnd siden, så virket alle lyesene i panelet. (Måtte heve de kobberkontaktene på sokkelen på noen sokkler) Men alle lyste. Uka etter sluttet det første lyset å lyse. Så gikk det noen dager igjen, så gikk nr2.
Og nå i går, så virker kun ett, det blinker så en tulling, før det slukket gond natt det godså.
Har ikke tatt de ut for å se om pærene er gåen, men seriøst. Kan det være kontaktene? flere som sliter med lyset i panelet?
Nå lyser HOLD svakt
Jepps, er nok det. Tenkte tanken når jeg så den tynne strengen som er i kontakt med kobberflatene i sokkelen, men tenkte jeg skulle gi det en sjangse. Hvor får man kjøpt skikkelige pærer i blå?
Blir å preve noen andre led pærer av bedre kvalitet. De jeg har nå, kjøpte jeg på ebay for noen få kroner. Sier seg selv egentlig kvaliteten da hehe. Se om jeg finner noen bedre her i norge. Kinadritt...