GoMiata-bestilling straks! Være med?

Dersom du skal handle fra en utenlandsk leverandør, gi en lyd her så er det kansje noen andre som er med og deler frakten :)

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Ørnbjørn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2249
Joined: 03 Nov 2010, 18:37
Medlemsnummer: 967
Location: Oslo
Status: Offline

GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Ørnbjørn »

Eg og fetter Vidar skal bestille diverse fra GoMiata, om nokon skal ha noko send ein PM til Vidarlavoll eller meg.

-A.
User avatar
Kenneth
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2011, 09:57
Medlemsnummer: 1004
Location: Hamar
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Kenneth »

Spørs om dere vil ha meg med?
Roll bar, carbon bootlid og lykter.
It's a lifestyle.
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by vidarlavoll »

Jeg har ikke handlelisten min klar enda :) reiser vekk i helgen, men skal klare bestemme meg til mandag.
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by vidarlavoll »

vidarlavoll wrote:Jeg har ikke handlelisten min klar enda :) reiser vekk i helgen, men skal klare bestemme meg til mandag.
...og har enda ikke klart å bestemme meg :roll:
User avatar
Kenneth
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2011, 09:57
Medlemsnummer: 1004
Location: Hamar
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Kenneth »

Jeg anbefaler ikke gomiata.com. De har ikke sendt delene jeg betalte $1100 USD for 17. mars. Har sendt de to mail, men har ikke blitt besvart på noen av de. De ordner kanskje opp for seg, til slutt, men ville ikke anbefalt å kjøpe fra de.
It's a lifestyle.
User avatar
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3409
Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by nope-mx5 »

Kenneth wrote:Jeg anbefaler ikke gomiata.com. De har ikke sendt delene jeg betalte $1100 USD for 17. mars. Har sendt de to mail, men har ikke blitt besvart på noen av de. De ordner kanskje opp for seg, til slutt, men ville ikke anbefalt å kjøpe fra de.
Ta en telefon, hender det er enklere en mail.
Har jeg sendt mail og ikke fått svar innen noen dager, så ringer jeg generelt alltid direkte istedet.

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
User avatar
Kenneth
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2011, 09:57
Medlemsnummer: 1004
Location: Hamar
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Kenneth »

nope-mx5 wrote:
Kenneth wrote:Jeg anbefaler ikke gomiata.com. De har ikke sendt delene jeg betalte $1100 USD for 17. mars. Har sendt de to mail, men har ikke blitt besvart på noen av de. De ordner kanskje opp for seg, til slutt, men ville ikke anbefalt å kjøpe fra de.
Ta en telefon, hender det er enklere en mail.
Har jeg sendt mail og ikke fått svar innen noen dager, så ringer jeg generelt alltid direkte istedet.

-n
Joda, det står på planen. Men kommer ikke til å handle fra de mer uansett. Ser det er flere på forumet som sliter med kundeservice og leveringstid. Litt motsatt av hva de annonserer med på hjemmesiden sin.
It's a lifestyle.
User avatar
Kenneth
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2011, 09:57
Medlemsnummer: 1004
Location: Hamar
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Kenneth »

Jeg snur meg i graven og trekker en annen konklusjon når det gjelder GoMiata.com.

De er kanskje ikke de raskeste, men de yter god service og er imøtekommende om det skulle oppstå noen problemer.

Rettelse fra tidligere innlegg; jeg kommer til å handle fra GoMiata.com igjen. ;)
It's a lifestyle.
User avatar
Ørnbjørn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2249
Joined: 03 Nov 2010, 18:37
Medlemsnummer: 967
Location: Oslo
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Ørnbjørn »

Så bra! Har også sett litt GoMiata-dissing i det siste på andre fora. Men så er det vel som regel de kjipe historiene en hører…
User avatar
Kenneth
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2011, 09:57
Medlemsnummer: 1004
Location: Hamar
Contact:
Status: Offline

Re: GoMiata-bestilling straks! Være med?

Post by Kenneth »

Ørnbjørn wrote:Så bra! Har også sett litt GoMiata-dissing i det siste på andre fora. Men så er det vel som regel de kjipe historiene en hører…
De historiene (tar meg selv i det) er vel skrevet på et tidspunkt hvor man i utgangspunktet burde sovet på saken. Derfor velger jeg å snu i saken så andre også "tør" handle fra dem. Ja, de har mangler, men de yter god service både etter du har fått kontakt og om det skulle oppstå en situasjon. I mitt tilfelle så monterte jeg en veltebøyle som jeg hadde bestilt med setebelte-adaptere til, men de var ikke å finne noe sted. Sendte en mail til min kontaktperson der og forklarte situasjonen, og rett etterpå fikk jeg sporingsnummer. :)
It's a lifestyle.
Post Reply