Finn feilen:
1. Jeg har fått montert top med glassrute og varmetråder på min '93 MX5, Sveits importert.
2. Bak førersetet ligger ferdig opplegg for tilkobling av varmetråder, som jeg har koblet til.
3. På bryterpanelet sitter det en blindplugg som dekker for en "tilkoblingsplugg".
4. Så har jeg fått tak i en orginal bryter, riktignok fra en japansk '93 modell, og den passer
ikke til tilkoblingspluggen i dashbordet.

Er bryteren feil eller er ikke tilkoblingspluggen i dash'en til varmetråder? Hvis den ikke er til varmetråder, hva er den da til?

Over tankmåleren på instrumentpanelet sitter det et indikatorlys som aldri er i bruk. Hvis jeg lyser på det kan det se ut som et varsellys for varmetråder. Stemmer det, og vil det være montert en pære der all den tid bilen ikke har vært levert med varmetråder?

Når det gjelder indikatorlys som aldri er i bruk, så ser det også ut til at det er et for spylervæske. Den har jeg heller aldri sett virke.
Kjenner noen til det?
Spørsmål og atter spørsmål, men dere er jo så flike til å svare.... :roflmao
'93 MX5, Brilliant Black, beige skinn, hardtop, 16' OZ Superleggera med Goodyear F1 GS D3 205/45, ABS, Brembo skiver og klosser, big brakes conversion, diff. brems, CD/MP3, Polk Audio høytalere.