link ecu
Moderator: Styremedlemmer
link ecu
er det sånn at man ikke trenger noe i tilleg til link ecu, for og kunne kjøre med mere trykk?
vet ikke hvor jeg har fått dette fra, men syns det høres rart ut... må vel ha kraftigere bensinpumpe vel...
sikle sikle. lav dollar og julebonus hmmmmm
vet ikke hvor jeg har fått dette fra, men syns det høres rart ut... må vel ha kraftigere bensinpumpe vel...
sikle sikle. lav dollar og julebonus hmmmmm
-
- Status: Offline
du trenger større dyser..
knock sensor følger ikke med, er ikke nødvendig med fordel
bensinpumpe er ikke nødvendig
boost selenoid er ikke nødvendig men fordel om du skal justere trykket fra linken
selv kjører jeg med org pumpe, knocksensor, 550 dyser, og separat boostcontroller, funker helt supert
knock sensor følger ikke med, er ikke nødvendig med fordel
bensinpumpe er ikke nødvendig
boost selenoid er ikke nødvendig men fordel om du skal justere trykket fra linken
selv kjører jeg med org pumpe, knocksensor, 550 dyser, og separat boostcontroller, funker helt supert

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Det følger FM ECU MAP sensor med FM Link'en. Du monterer bort luftmengdemåleren, og kobler den originale kabelen fra den til MAP sensoren.
Dersom du videre bytter bensindysene til noen som kan styres elektronisk kan du kjøre med original bensinpumpe. Har du tilleggs AFPR kan du kvitte deg med denne også. Noe som er min plan for vinteren...
Dersom du videre bytter bensindysene til noen som kan styres elektronisk kan du kjøre med original bensinpumpe. Har du tilleggs AFPR kan du kvitte deg med denne også. Noe som er min plan for vinteren...
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
er vel nesten enda værre å sende til Svinesund enn Norge hvis forsendelsen kommer fra ett utenfor EU land.. Poenget er vel at det skal være avgiftsfritt å sende mellom eu landene, derfor fortjeneste ved å sende det til svinesund fra f.eks tyskland eller England... sist jeg sjekket var ikke usa med i EU 

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
hehehe... med tanke på bilpriser i Norge har jeg ofte tenkt at jeg burde hatt PERMANENT adresse i Sverige..edw wrote:lurer nå litt på dette jeg og.... tror dere kursen kommer til og synke mye mer??
Kanskje vi skulle fått oss en sånn adresse i svinesund HansT??hørtes ikke dumt ut det der....

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Ulempen er at lønningene i sverige er mye lavere da..
HansT wrote: hehehe... med tanke på bilpriser i Norge har jeg ofte tenkt at jeg burde hatt PERMANENT adresse i Sverige..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
likevel.... i Sverige er det ihvertfall stuerent å ha bil som hobby, og politikerene motarbeider ikke interessen...Vidar wrote:Ulempen er at lønningene i sverige er mye lavere da..
Den relative kostnaden med bilkjøp og bilhold er også lavere i Sverige uansett om lønningene er lavere.
Noen små eksempel:
BMW 645i koster ca 640000,- NOK i Sverige... i Norge koster den 1169000,- NOK...
BMW M3 koster ca 500000,- NOK i Sverige..... i Norge 1037000,-
osv. osv. osv. osv....
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
"Link Plug-in insprutningssystem
Mazda Miata MX5 1,6 Inkl. laddtryck, styr o knackkontroll
8 790,00 SEK (EUR 955,00) "
www.motornord.se
Mazda Miata MX5 1,6 Inkl. laddtryck, styr o knackkontroll
8 790,00 SEK (EUR 955,00) "
www.motornord.se
t_huseby ---> Redrider