Page 1 of 1

Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 01 Oct 2014, 14:31
by Fabiz
http://www.autodb.no/bil/view/prospect/1675791
Image

Rimelig strøkent med 20.000km på telleren da. :)

Fabian

Re: Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 01 Oct 2014, 14:40
by AOB
Spørs hven som gidder punge ut 100k for en slik. må du være over middels int tror jeg :P

Re: Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 01 Oct 2014, 14:51
by Ørnbjørn
Lexuslyktene trekker ned verdien med 50.000,-

Re: Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 01 Oct 2014, 18:35
by Rudolf
Dette ser ut til å være en helt ordinær 1.8 C-package.

93LE, 1.8 M-edition eller 1.8 R-package med svært lite miles finnes det flust av i USA til US$ 6000,- (+-1000)

+ Frakt til Norge kr. 10.000,-
+ Moms
+ Avgifter < kr. 15.000,-
= < kr. 80.000,-

Erik

Re: Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 02 Oct 2014, 07:49
by Miatapowers
Om denne bilen virkelig er helt strøken og med kun 20k km på tellern, er virkelig 100000kr så alt for meget ?
Folk renovere gjerne gamle na også kommer dem opp i store ekle summer etterhvert der og..
Bare å lakke en bil koster fort en 30-50000 pluss alt det andre folk vil gjøre..
Denne har jo torsen diff og 1.8 liters motor, men det er ikke en blant dem siste med vippelykter da det ble produsert endel til før dem stengte produksjonen av verdens mest solgte roadster i 1997 :D

Re: Hvem blir ny eier av denne?

Posted: 02 Oct 2014, 08:23
by MX-Jon
Miatapowers wrote:Om denne bilen virkelig er helt strøken og med kun 20k km på tellern, er virkelig 100000kr så alt for meget ?
Folk renovere gjerne gamle na også kommer dem opp i store ekle summer etterhvert der og..
Bare å lakke en bil koster fort en 30-50000 pluss alt det andre folk vil gjøre..
Denne har jo torsen diff og 1.8 liters motor, men det er ikke en blant dem siste med vippelykter da det ble produsert endel til før dem stengte produksjonen av verdens mest solgte roadster i 1997 :D
Dessverre er det nok sjeldent man får igjen for alle utleggene man har når man renoverer en bil. Det får man nok bare på mye mer eksotiske og attraktive biler, og selv da kan man risikere å gå på en smell. Så det å sammenlikne med hva det vil koste å renovere en gammel NA blir nok ikke helt riktig. Særlig ikke når tilgangen på bra objekter er så god som Erik viser til.