Gruppekjøp på Megasquirt?

Dersom du skal handle fra en utenlandsk leverandør, gi en lyd her så er det kansje noen andre som er med og deler frakten :)

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Gruppekjøp på Megasquirt?

Post by vidarlavoll »

Jeg kan fasilitere gode rabatter om vi er >6 bestillinger av MS2 eller MS3. Det er en ny norsk forhandler som har fremforhandlet gode priser hos DIYautotune.com

$ facts: MS(3) prp pnp for NOK10.500,- ink mva og frakt. Og MS pnp gen2 for NOK7.500,- ink mva. Dette er ca 22% billigere enn om hver bestiller fra DIY.

stuff facts:
* Megasquirt pro pnp er full plug'n'play medfølger luft temp sensor som må monteres i innsugrør 8gb internt minne for logging uten pc kobblet på, 16x16 bensin og tenning med mulighet for 0.1 finjustering. Vvt kontroller på 01-05 mod. Klarer både høy og lav ohm dyser, 4 bar mapsensor, mulighet for flex sensor så automatisk justering mellom E85 og bensinmap. En hel haug med innog utganger. 3 stegs antilag/launch kontroll.
* Megasquirt pnp gen2 (ms2): mx5 90-00 mod. 16x16 bensin 12x12 tenning. Klarer både høy og lavohm dyser. 4 full seq dyse drivere. Flexfuel mulig med sensor. 2 steg antilag/launch kontroll. Pluss mange ekstra inn og utganger.

Fun facts:
* pnp pro(3pro) til både 1,6 og 1,8 liter

(bilder lånt fra sh-tuning.no)

Megasquirt 3 PRO
Image

Microsquirt V3
Image

Megasquirt 3X
Image

Megasquirt 2 PNP
Image


Fra våren d.å. vil det være mulig å få hjelp til tuning/effektmåling i benk i Drammen. Om noen vil se dashlogger oppsettet, så gå inn på sh-tuning.no. Der ligger en liten video av trådløs overføring til 8" tablet som viser turtall, fart og flere signaler og beregninger fra MS.

Anyone interested? svar her eller PM.


Vidar
User avatar
Fabiz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 06 Jan 2013, 18:41
Medlemsnummer: 1060
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Gruppekjøp på Megasquirt?

Post by Fabiz »

Hadde jeg ikke allerede kjøpt hadde jeg LETT vært med! Dette er billig.

Fabian
Tlf. 41 42 64 20
GTX-Lars
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 744
Joined: 05 Jan 2011, 20:31
Medlemsnummer: 982
Location: Sandnes
Status: Offline

Re: Gruppekjøp på Megasquirt?

Post by GTX-Lars »

Til info: Eg kjøpte, "spesial" MS3 til 91mod med VVT-styring, for rundt 7000,-. Den kostar no ~8600,- inkl frakt og moms... Den kan ein bestille her:

http://www.miataturbo.net/ms-labs-miata ... abs-69930/

Han her har fantastisk service. Når eg trenger hjelp til noko så svarer selgaren ofte iløpet av få minutt... Einaste minuset er vel at denne er litt større enn DIYautotune.com sine
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
User avatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 661
Joined: 20 Jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Location: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: Gruppekjøp på Megasquirt?

Post by vidarlavoll »

GTX-Lars wrote:Til info: Eg kjøpte, "spesial" MS3 til 91mod med VVT-styring, for rundt 7000,-. Den kostar no ~8600,- inkl frakt og moms... Den kan ein bestille her:

http://www.miataturbo.net/ms-labs-miata ... abs-69930/

Han her har fantastisk service. Når eg trenger hjelp til noko så svarer selgaren ofte iløpet av få minutt... Einaste minuset er vel at denne er litt større enn DIYautotune.com sine
Ja, Dimitri ('Reverent') har MS3 i basic, basic + kunespesifike specs og MS3 Pro (da blir prisen vesentlig høyere). Har selv brukt han tidligere og Teejay her på forumet har en MS boks fra han også. Han klarer nok ikke matche prisene til DIY pdd :) her er oversikten til MS Labs på forskjell mlm 'boksene': http://www.mslabs.gr/mslc.html

Vidar
Post Reply