Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

MX-Jon wrote:Jeg har brukt dette her og er relativt godt fornøyd: (har også en dyrere sprøyte og dyrere lurium men synes det fra Biltema gjør en grei jobb)
Beskyttelsesguffe, bruk 1L boksen med gjenger:http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustb ... tId=362416
og denne pistolen: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkl ... 000019522/
Fiffig pistol, en sånn burde gjere nytta!
Korleis er den rustbeskyttelsen som du lenkar til der? Blir den sånn gummiaktig som typisk tektyl?
Har lyst å prøve noko som kryp og trenger inn i krikar og krokar.

Nokon som har erfaring med nokon av desse? Eventuelt tankar eller tips? Har lest om folk som brukar spillolje også, men eg ser for meg at det vil sjå ut som ei gedigen oljelekasje på parkeringsplassen etter regnver :P

Rustbeskyttelse, linoljebasert - http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustb ... 000021462/
Miljøvennlig. Inneholder ingen tilsetninger. Beregnet for rustbeskyttelse av hulrom i understell, dører, bjelker og terskler. Også egnet for behandling av tre, f.eks. stakitt, hagemøbler, vinduer, båter m.m.


Voksbasert rustbeskyttelsesmiddel for hulrom - http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustb ... 000017150/
Også passende som generelt rustbeskyttelsesmiddel. Danner en sterk, vannfortrengende film. Gulbrun. 1 l.


Rustbeskyttelsesmiddel - http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustb ... 000018325/
Tynn, penetrerende rustbeskyttelsesolje, hovedsakelig beregnet for innvendig behandling (hulrom) på kjøretøyer. Løsemiddelfri. Lett å påføre ved romtemperatur. Høy motstandskraft mot vaske- og avfettingsmidler.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Post by Rudolf »

Jeg ville ha satset på den siste siden du skal inn i hulrom.

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Eivind Berg-Johansen
500 RPM
500 RPM
Posts: 74
Joined: 26 May 2016, 15:24
Location: Stavanger
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Eivind Berg-Johansen »

Dette produktet er veldig inn for tiden.. http://www.bilkontroll.no/fluid-film
Har testet det selv, og er rimelig fornøyd.
Blir det søl på feks gulv er det bare å spyle det vekk med vannslangen
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Eivind Berg-Johansen wrote:Dette produktet er veldig inn for tiden.. http://www.bilkontroll.no/fluid-film
Har testet det selv, og er rimelig fornøyd.
Blir det søl på feks gulv er det bare å spyle det vekk med vannslangen
Hørest ut som et vidunderprodukt! kosta omtrent det samme som biltema sitt også (om du kjøper ei 20 liters kanne).
Spesielt intressant er den "krypande" effekta. Ca 15 cm kryp i alle retningar er vel bra - men eg blir litt skeptisk når eg les at det berre kan vaskast vekk med reint vatn, og evenetuelt avfettningsmiddel, sidan vatn faktisk kan komme inn i kanalen :?

Eg held ein knapp på den siste av biltema sine som eg lenka (og som er Rudolf 'godkjent') :wink:
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Lite som skjer her, ingenting fornuftig har skjedd sia sist post. Vedlikehald og skruing blir utsatt gong på gong. Det har heldigvis blitt en del kjøring, og 200 000km er no kryssa, det følest ut som bilen gjekk litt ekstra ned i verdi då eg såg odometeret trille fram nullane :P

Image

Ellers har bilen begynt å nøle litt ved forsiktige gasspådrag - merka dette spesielt etter mykje trilling nedover ellingsøytunellen. Når eg kjem til botnen og skal gi på så hostar den litt før gasspådraget kjem. Mystisk. Det var litt olje i 4. tennplugg hull, har tørka det vekk no. kan det ha en sammenheng?

Har også fått en slags dumpventil-lyd ved giring. Er det mulig det kan være ei eksoslekkasje? også mystisk.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

200665km
- Reg reim bytta, inklusiv begge hjul og fjør - (ilmotorsport)
- dynamo og servo reim bytta
- vannpompe bytta, mazda del m/metallpakning
- toppdekselpakning bytta, victorreinz
- kjøleveske bytta, 50/50 mix

Alt gjekk fint. Ingen faste boltar. Veivbolten løsna faktisk med kun ei vanlig skralle og handemakt. Festa på nytt med litt biltema "locktite".
Pakningane på kamakslingane og veiva var fine og hadde ingen tegn til lekkasje.
Alle deksel og delar har blitt nøye børsta og vaska.

CAS o-ring skulle byttast, men eg hadde ikkje pakninga for hand - krise då den gamle var stiv og hard. Provisorisk "fiksa" - teip i sporet > silikon > så pakninga over der > så ei smørje med gris over det igjen for å unngå å lime fast CASen til toppen. Latterlig, men det ser ut til å fungere.

Toppdekselpakninga var blitt knallhard og knakk i fleire bitar då eg tok den av - ikkje rart at det var grisete i motorrommet.

Fekk også spylt motoren før eg begynte - digg - men eg var litt uheldig med radiatoren. Var nemlig litt uforsiktig og flata rillene... Dette "fiksa" eg... ved å rive vekk dei rillene som var skada... lit flaut dette, men no har eg ei god ynskyldning for å kjøpe en alu radiator.

Planen var oprinnlig å skifte toppakning, men droppa det pga tidsmangel. Det får helder bli full overhaling av den andre toppen eg har, neste år kansje? :p

Med det sagt, så syns eg bilen går bedre no - har hørt dette kan ha ein samanheng med full tank bensin, nyvaska motor, og/eller nylakkert toppdeksel ..hehe :p

Einaste eg er litt usikker på er støy frå alle belta, som eg syns er høgare enn før. Det kan nesten minne litt om lyden det blir frå ei kompressoreim. Men dette vil vel kansje gå seg til, eller? Bytta vannpompehjulet også, då det som sto på var litt skjeivt. Kan dette vere relevant?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Banger'n
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 146
Joined: 20 Mar 2015, 16:31
Medlemsnummer: 1374
Contact:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Banger'n »

Hvis reimene lager slik lyd er de for stramme :) det tar knekken på lageret i vannpumpa...

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
1995 1.8 Mazda Miata. SU classic red, popular equipment package (alt av el. utstyr og torsen) som har den nette sum av 325 000km på baken
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Eg har stramma etter anvisningane i Haynes manual.
Men eg var ikkje så nøye med omregning frå tomme til cm. Kansje det er her eg har bomma. :p

Både vannpumpereim og servoreim gir etter ca 1-1,5 cm når eg trykker på dei.

Reg reima er kun stramma det strammefjøra klarte sjølv, det er vel rett metode?

Får prøve å slakke litt i dag for å sjå om det blir bedre :)
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Banger'n
1000 RPM
1000 RPM
Posts: 146
Joined: 20 Mar 2015, 16:31
Medlemsnummer: 1374
Contact:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Banger'n »

Regreim er riktig stramma da iallefall.. men prøv og slakk de litt :) har hvert borti det samme på min :) jeg følger ikke manualer på reim stramming Image strammer de nok til at de ikke hyler.. men ikke for mye så jeg får supercharger lyd Image

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
1995 1.8 Mazda Miata. SU classic red, popular equipment package (alt av el. utstyr og torsen) som har den nette sum av 325 000km på baken
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Kjika nedi motorrommet i sta, og der er litt gummibitar strødd utover, ikkje mykje, men litt. Blir nok slakking før eg køyrer noko meir :P

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

"blir nok slakking [av reimverk] før eg køyrer noko meir"

Det er mulig eg har slakka desse, men eg trur eg har gløymt det. Har vore fult opptatt med hus-kjøp-flytting-renovering-dreneringgraving-planlegging-søking-dill så eg har ikkje fått gjort så mykje, med bilen.

Siste natta eg budde i leiligheita i Ålesund hadde nokon såklart rygga på meg, og trykt inn framskjermen, typisk! Dette blir ikkje fiksa med det første, har alt for mykje å gjere. No skal eg prøve å få på v-maxx extreme i helga, så må eg også sjekke om eg faktisk har gjort noko med reimverket.

Image

Det nermar seg også eu-kontroll - som bør vere på plass før den 30.9. Men med alt tatt i betraktning blir det nok purrebrev frå svv i år :P

Image
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

Image Image Image

Då gjekk det i orden! det gjekk overraskande lett, kun ein herpa bolt, men ellers relativt smertefritt.
Eg skifta bake først - den eine raceland demparen bake var heilt daud. Det spruta faktisk olje ut av den, totalhavari.
Klarte sjølvsagt å montere demparen feil vei først, med vridaren praktisk talt i kontakt med berearma - demonterte og monterte igjen motsatt veg - så demonterte eg den igjen for å ha på bumpstoppen som eg hadde gløymt :oops:

Med coils montert bake, høgde justert litt høgare enn før, og dempinga justert til det mjukaste tenkte eg det var på tide med burger i Geiranger - så då vart det ein testtur. Eg var litt skeptisk mtp at v-maxx demparen bake har ca 2.5 cm mindre fri lengde, men det det viste seg at ein fungerande dempar uansett er ei stor oppgradering. Ellers litt stivare enn raceland, men meir behaglig. Slik som bilen var denne turen var den noko understyrt (dette var då med raceland framme og v-maxx bake)

Image Image Image

Utover kvelden og natta fekk eg på plass coilsa framme også - einaste som var gale her var ein ødelagt bolt, flaks at eg er ein skrotnisse og hadde plukka noken rustne frå delebilen.
Høgda framme justerte eg også noke opp i forhold til før, og dempinga satte eg til det stivaste.


Oppsettet er slik
Bake - vmaxx, justert maks mjukt - ingen stabstag
Framme - vmaxx, justert maks hardt - ingen stabstag

Resten av helga har eg brukt på å kjøre til og frå Geiranger, opp og ned Eidsdal, på entusiastisk vis.
Oppsettet vart i alt akkurat slik som eg ønska det. Uten stabstag for litt meir behaglig kjøreopplevelse, men likevel god respons på styringa og godt balansert. På berre to dagar har eg tilbakelagt ca 180 km med "meiningslaus" kjøyring :mrgreen:
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Sunnmøring »

"flat" mark + mx5 + a fucking idiot + senkesett + 40l bensin =

Image

Image

5 av 5 som kjørte og\eller sat på, kunne ikkje la vær å smile bredt :D
4 av 4 skvettlappar knekt og ein bil full av gras og mold.

Verdt det? ja.
Last edited by Sunnmøring on 14 Oct 2016, 17:29, edited 1 time in total.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Silverboy
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 01 Jan 2004, 01:00
Location: FOLLO
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by Silverboy »

He?
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1

x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
AlanasRogaland
500 RPM
500 RPM
Posts: 54
Joined: 17 Feb 2017, 13:03
Location: Haugesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Post by AlanasRogaland »

Noe nytt?
1997 MX-5 1.8 Zhana
Post Reply