Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
søn 16.06Spangereid - Sola 227km 4:10 Sola Strand Hotel
Nesten samme kjørerute som sommerturen. "Krøtterstien" fv33 via Rekefjord så spooky dårlig ut på Google Maps. Svinger heller innom Farsund siden Kvinesdal tas dagen før. Lunsj/Kaffe på Sogndalstrand
man 17.06Sola - Lysebotn - Dalen 290km 4:18 Dalen Hotel
Ingen ferge til Lysebotn, kjører ned og opp. GoogleMaps vil ikke kjøre over Suleskard - derfor kart.finn.no
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Alex M wrote: 20 Feb 2019, 11:40
Hvilken pris er fremforhandlet på hotellrom? Dalen Hotel er normalt sett svinedyrt.
Dette er min private bilferie som jeg har booket hoteller for. Ikke forhandlet noen pris. Får litt rabatt på Dalen Hotel via NAF-medlemskapet mitt (10%). Siktet på de samme hotellene som den offisielle sommerturen skal benytte. Jeg gjorde det enkelt og booket de andre hotellene via Expedia med 8% «kickback» på kredittkortet.
Hvis noen ønsker å slå følge på deler av kjøreruten er det bare hyggelig, men dette er ingen «organisert» tur. Og meldes det grisedårlig vær kan jeg godt finne på å avbooke mine hotelbookinger