Reparasjon av skjermer NA.

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Litauer
0 RPM
0 RPM
Posts: 31
Joined: 28 Mar 2022, 23:09
Medlemsnummer: 1807
Location: Haugesund
Status: Offline

Reparasjon av skjermer NA.

Post by Litauer »

Da har eg tenkt å kjøpe nye bakskjermer til bilen, som eg forstår så stakk "skallet" eller wheelwellen litt ut der skjermen ble kuttet. Om eg da kjøper helt nye skjermer så må eg nesten ha en ny indre del til hjulbuen, hva heter delen og hvordan kan eg fikse skadene?
1997 MX-5 1.8 Zhana
User avatar
Oddi395
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 234
Joined: 18 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 395
Location: 5542 Karmsund
Status: Offline

Re: Reparasjon av skjermer NA.

Post by Oddi395 »

Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr! :shock: Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Du kan se bildene av sveisejobben på bakskjermene hvis du klikker på linken i signaturen min.
Bilen min er for tiden ikke kjørbar. Den står utenfor verksted og jeg venter på en ny Luftmassemåler fra Bildemontering i Trondheim. Hadde håpet å få den på veien til 17. mai, men det vil vise seg....
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok :D
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5 :D
These users thanked the author Oddi395 for the post:
Litauer
Med vennlig hilsen
Oddi395 Medlemsnummer: 395
Miata 1991 Classic red
Peugeot 208 2014
Miataen
User avatar
Litauer
0 RPM
0 RPM
Posts: 31
Joined: 28 Mar 2022, 23:09
Medlemsnummer: 1807
Location: Haugesund
Status: Offline

Re: Reparasjon av skjermer NA.

Post by Litauer »

Oddi395 wrote: 16 May 2022, 12:11 Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr! :shock: Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Du kan se bildene av sveisejobben på bakskjermene hvis du klikker på linken i signaturen min.
Bilen min er for tiden ikke kjørbar. Den står utenfor verksted og jeg venter på en ny Luftmassemåler fra Bildemontering i Trondheim. Hadde håpet å få den på veien til 17. mai, men det vil vise seg....
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok :D
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5 :D
Beklager, så ikkje svaret ditt før nå, kikket litt på tråden din ja. Desverre så har eg nok siktet litt for høyt når det kommer til planer for bilen. Den kommer nok til å bli avskiltet og "satt i vent" til pengene kommer.
Er forresten rimelig sikker på å ha sett bilen din rundtom her i Haugesund. :D
1997 MX-5 1.8 Zhana
User avatar
Litauer
0 RPM
0 RPM
Posts: 31
Joined: 28 Mar 2022, 23:09
Medlemsnummer: 1807
Location: Haugesund
Status: Offline

Re: Reparasjon av skjermer NA.

Post by Litauer »

Oddi395 wrote: 16 May 2022, 12:11 Hei og velkommen til klubben som jeg har vært medlem av siden 2003!
Jeg har nokså nylig fått sveiset på bakskjermene på min Miata 1991. Reparasjonen ble uforskammet dyr! :shock: Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg kunne så var det å "sveise bil". Hadde spart meg for store utgifter siden jeg tidligere helårskjørte bilen og slet derav med saltlake/rust som måtte tas.
Du kan se bildene av sveisejobben på bakskjermene hvis du klikker på linken i signaturen min.
Bilen min er for tiden ikke kjørbar. Den står utenfor verksted og jeg venter på en ny Luftmassemåler fra Bildemontering i Trondheim. Hadde håpet å få den på veien til 17. mai, men det vil vise seg....
Så forresten at du var fornøyd med servicen fra Mazda i Haugesund. Det er jeg også. Kan ikke få fullrost de nok :D
Du må gjerne ta kontakt dersom du vil diskutere Miata/Mx-5 :D
Fascinerende at du har vært medlem lengre enn det eg har levd forresten. :lol: :lol:
1997 MX-5 1.8 Zhana
Post Reply