Page 1 of 1
Har noen i Oslo vært og sett på denne?
Posted: 03 Mar 2005, 20:01
by kodvaag
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=648240
Har noen vært og sett på denne?
Har den cruise control?
Er den rusten?
Er det 145000 miles eller kilometer?
Ps: Bedriten signatur jeg har fått meg nå...
Posted: 03 Mar 2005, 20:19
by jonny
den er solgt,var en oppkjøper som kjøpte den.
han så vel muligheten til å tjene noen kroner.
burde være mulig til den prisen
Re: Har noen i Oslo vært og sett på denne?
Posted: 03 Mar 2005, 20:28
by Vidar
PS : Det er bare å la være å selge bilen...
kodvaag wrote:
Ps: Bedriten signatur jeg har fått meg nå...
Posted: 03 Mar 2005, 20:34
by EspenAndre
kodvaag: kan du ikke skrive kjøpt - solgt dato på bilene dine også?

Posted: 03 Mar 2005, 22:13
by kodvaag
EspenSort92 wrote:kodvaag: kan du ikke skrive kjøpt - solgt dato på bilene dine også?

Det er litt over et år siden jeg kjøpte min første Miata.
Så jeg er en mangeårig MX-5 entusiast! (1,2 år allerede)
Denne er til salgs igjen:
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=647610
Nå, nå vet jeg ikke.
10AE ?
Litt redd for "endplay" på de første 1,8 liters motorene.
Ingenting er som den første kjærlighet, jeg har mest lyst på en NA med cruise control og ikke noe annet ekstra egentlig.
Kanskje hvis jeg får en slik igjen så beholder jeg den kanskje...
Posted: 04 Mar 2005, 00:10
by m1chael
Endplay??
Og det er..?
Posted: 04 Mar 2005, 01:20
by Silverboy
en liten "feilproduksjon" i lagringen på veiva som gjør at veiva kan bevege seg mer i lengderetning enn hva som er ønskelig.. som igjen kan føre til økt slitasje med havari som resultat. bytte av veivlager løser problemet såvidt jeg har skjønt det.
Posted: 04 Mar 2005, 12:33
by steffen
Kodvaag: Kjøp min mx-5, så følger jeg med på kjøpet som CC
Trist du solgte den pene NB'en din, menmen.
Edit: den har visst samme skilter (AA) som min, sikkert importert før min

Posted: 04 Mar 2005, 12:40
by glaibilenmin
bare å kjøpe en helt uten eksta utstyr og ettermontere cc...

Posted: 04 Mar 2005, 15:14
by m1chael
Silverboy wrote:en liten "feilproduksjon" i lagringen på veiva som gjør at veiva kan bevege seg mer i lengderetning enn hva som er ønskelig.. som igjen kan føre til økt slitasje med havari som resultat. bytte av veivlager løser problemet såvidt jeg har skjønt det.
Hmmm.. Veivlager... Er det dyrt? Grøss!
Posted: 04 Mar 2005, 19:02
by Mazdafreaks
m1chael wrote:Silverboy wrote:en liten "feilproduksjon" i lagringen på veiva som gjør at veiva kan bevege seg mer i lengderetning enn hva som er ønskelig.. som igjen kan føre til økt slitasje med havari som resultat. bytte av veivlager løser problemet såvidt jeg har skjønt det.
Hmmm.. Veivlager... Er det dyrt? Grøss!
Selve lagrene til en 1,8 kostet 900 Sist eg kjøpte til en 323 motor som er samme lager, men det er endel arbeid, det er arbeidet som koster her, vis man ikkje hjør det selv, og dette er ikkje noe for en nybegynner,,
Posted: 04 Mar 2005, 20:27
by m1chael
Mazdafreaks wrote:Selve lagrene til en 1,8 kostet 900 Sist eg kjøpte til en 323 motor som er samme lager, men det er endel arbeid, det er arbeidet som koster her, vis man ikkje hjør det selv, og dette er ikkje noe for en nybegynner,,
hmmm...ok
Alt som har med motor å gjøre skal jeg holde meg langt unna har jeg lært nå.. Hehe..
Men jeg må sikkert vurdere å bytte denne veiva da siden det er en "feilproduksjon"
Posted: 04 Mar 2005, 23:12
by HF-mx5T
alt er noe for nybegynnere, om man gidder å lære seg, aldri åpnet en motor før jeg, men har da bygget opp igjen den jeg slakta.. og ja de lagra som kan gå på 1.8en er leie å komme til, må dele motorn i småbiter omtrent..