Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Amerikas marked får noen andre alternativer enn oss i Europa. Hovedforskjellen er at vi får 3 forskjellige (1.8l, 2.0l og 2.0l Sport) MX-5 versjoner, mens de får 4 forskjellige (Mx-5, Touring, Sport og Grand Tourer).
De kan bla. få Run-Flat tires på på noen av versjonene deres (sport og GT), pluss automat girkasse m/paddleshifters og AC som standard. De har også muligheten til å velge mellom "vinyl" eller "cloth" kalesje. Hva er forskjellen på disse to?? Har vi i Norge vinyl kalesjer på våre NB mx-5ér??
Ok, takk for svar. Men hva slags "stoff" er det brukt på disse kalesjene? Broren min hadde en NA før, og en god venn av meg har en NB Sport. Synes ikke det var så stor forskjell mellom kalesjene. Men jeg må si at jeg det er lenge siden jeg har sittet i en NA nå... (savner det)
Brukes vel "stayfast", en slags kanvas/grov dongri...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Er mere slitesterkt ja..
Vurderte stayfast når jeg skulle kjøpe ny kalesje.
Men det ble vinyl, slitt stoff er ikke pent.. da er det bedre med vinyl med små sprekker...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive