Glahistorie om god service.

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
babombah
Status: Offline

Glahistorie om god service.

Post by babombah »

Sist onsdag leverte jeg inn min lille sorte '98 mod til 60' service og EU-godkjenning på Strandveien Auto i Trondheim. Planen var at jeg skulle hente bilen lørdagen, da jeg var borte de første dagene. I et lite fleipete ordelag, foreslo jeg at motorvask, utvendig- og innvendig vask burde være en del av servicen den også :lol:

Overraskelsen var derfor stor da jeg møtte opp i salgslokalene lørdag formiddag. Der var det en nyvasket og fin bil som møtte meg, ja til og med gulvmattene hadde fått en liten runde i rensemaskinen. Fikk ingen giro der og da, men var rimelig spent på prisen da jeg ringte i dag morges. Hele kr. 3.512,- kostet moroa for service, EU-godkjenning, rundvask og god service.

Det kaller jeg å gi kunden det lille ekstra.

...og ikke nok med det: når jeg hentet ut bilen, så kom selvfølgelig Trondheims første snøfall. Nå har det seg slik at min lille kjører rundt på såkalte europa vennlige vinterdekk. Kort sagt var ikke bilen særlig vintervennlig, slik at jeg satte den inn i garasjen i påvente av "bedre" vær. I går måtte jeg så bite i det sure eplet og kjøre den til min faste dekkleverandør for bytte av noe bedre vinterdekk. Kom skliende inn på parkeringsplassen til Tempe Dekkservice ca. rundt kl. 20 i går kveld, og tror dere jammen ikke at der var det folk i huset. Inn med bilen på bukken og fram med nye vinterdekk uten noe spørsmål. Bilen levert ferdig i dag morges med 4 nye såler med pigg denne gangen...

http://www.bridgestone.no/default.asp?V_DOC_ID=223

...og til særdeles god pris. Tror jammen det er julestemning på de fleste bilfirmaer for øyeblikket.

Ta gjerne en titt på hjemmesidene til de respektive:

http://www.strandveienauto.no/

og

http://www.tempedekk.no

Makan til service de to har gitt meg de siste dagene er det lenge siden jeg har opplevd.

B@
"storfornøyd MX-5 eier"
Henning_91BRG
0 RPM
0 RPM

Post by Henning_91BRG »

Hva mener du med god pris?? ifølge den linken du sendte med, der dekkene var testet så var de dekkene rimelig dyre syntes jeg....

Hva slags pris fikk du av Tempe Dekkservice??

Har selv handlet hos Tempe Dekkservice og fått både god pris og veldig bra kundebehandling der. De som jobber der er veldig greie!! Anbefales å handle dekk der!! Jeg kommer til å gjøre det igjen :-)
babombah

Post by babombah »

Betalte ca kr. 3.200,- for gummien inkl. mva. Synes det var helt ok jeg..:-)

B@
preditor
0 RPM
0 RPM

Fin pris

Post by preditor »

3500,- for eu-godkjenning og service høres bra ut. Du snakker om pris inkl. mva.?

Jeg ba om pris på

60 000 km-service hos merkeforhandler i Oslo og fikk pristilbudet 4000,-. Da kommer eu-godkjenning i tillegg.

Er det andre som har priseksempler på 60 000 km-service?
Pacmania
4200 RPM
4200 RPM

Post by Pacmania »

betalte 2700 for 140 tusen service på min 91'a..
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Post Reply