Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den første du nevner skal under panseret fra toppen av ene støtdemperen til toppen av den andre og kalles strutbrace.
De 2 røde du linker til er krengingshemmere (anti-roll bars) som skal byttes ut med de som allerede står UNDER bilen din fra opphenget på ene siden til opphenget på andre siden.
aha da forstår jeg. hehe, trodde de røde også skulle forran, og i bagasjerommet eller noe..
merker man noe forskjell med strut brace ?
jeg har bare merket litt vibrasjon i bilen da jeg f.eks kjører over kumlokk på e18, så det er dette vil jeg ha vekk.
også hadde det vært tøft med en slik stang under panseret.
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
pokker. var nede og kikket under panseret nå, og tror det kan bli litt problem å sette på strut brace, siden luftfilteret fra RB ligger over den ene "greia" på venstre side.
her må det modding til
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
fatlaces wrote:pokker. var nede og kikket under panseret nå, og tror det kan bli litt problem å sette på strut brace, siden luftfilteret fra RB ligger over den ene "greia" på venstre side.
her må det modding til
Nettopp det som er mitt problem også! Har ennå ikke funnet ut hva jeg skal gjøre. Blir kanskje et Monsterflow-filter. Er bare litt redd for å få alt for rånete lyd. Nesten på grensa nå synes jeg....
Kjøpte alt det der. Poenget er at staget mitt ikke ligner staget som er avbildet. Mitt er danner kun en T, men s det på bildet er A-forma........
Duste-Mazda har den ned A-form avbildet i dele-filmen sin, men skaffer kun slik som jeg har
fatlaces wrote:edit: etter ny tolkning av din signatur, tror jeg nå du har 96 modell
Hvis du ser nøyere på signaturen så kommer du kanskje til ENDA en ny tolkning...
x -96 står for EKS 96...
Han har m.a.o. en 99 som du først antok... Det er også den 10th anniversary han har bildet av på avatar'en sin... kan ikke misse på den blåfargen i kombinasjon med de polerte 15" felgene...
motorhead wrote:På min er strutbrace originalt fra fabrikk. Kjører for tida uten, og merker at bilen krenger mer over ytter-hjulet nå enn før.
Lyst å selge det eller,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Riktig som HansT sier, jeg kjører en -99 10th Anniversary
Bilen er levert med Bilsteindempere som senker 1cm og strutbrace originalt.
Er litt usikker på om jeg også har grøvre krengningshemmere enn originalt. Noen som veit?
fatlaces wrote:hvis du har 99 modell så kan du vel bruke de greiene fra RB da..?
Nix, ikke hvis du leser det jeg skreiv over.
Hvis du ser på bildet av den blå strutbracen så danner den en A, eller en trekant om du vil. Mitt er noe kortere, har en annen vinkel og danner en T. Altså et helt annet stag. Det er justerbart, men ikke nok. Så det blir feil okke som.
Derfor lurer jeg på om noen veit om det er forskjell mellom USA- og Europa-stagene. Eller om 10th Anniversary blei levert med en sær løsning. Siden mitt er justerbart, er de andre originale ikke det? Eller?
Her er jeg blank.....