EspenSort92 wrote:
Jeg er litt dårlig til å bruke bøkene jeg har til sånn info, det står jo der også seff...
Men tror det er på tide å bytte diff oljen, er det noe vanskelig da?
Diff er enkelt.. ALT er egentlig enkelt på en MX5! Ingen 5-kant 14/16" spesialskruer her
Som det stende i entusiastboki : std. 6-kant 23mm fill/level plugg, 24mm drenering..
Er du liten av vekst kan du nå disse mens bilen står flatt...står det óg.. må være uten senkesett og størrelse 14 år..?
Godt mulig det går fint hvis man tar etpar små tak med jekken midt under diffen, grav eller bukk er jo det beste
Valvoline's literflasker med diff/gearolje har innebygget rør i toppa - ikke dumt i det hele tatt.
Jeg har kjøpt noe fra Comma... vet ikke om det er noe forskjell på de ulike fabrikatene her..?
Vet ærlig talt ikke.. men bare la det virke mer enn de anbefalte 5-10 minuttene uansett!
Men om man bytter filter før flush, så blir man jo også nødt å bytte etterpå siden det da har kommet masse skit og drit i filteret...!?!
Det er sikkert ikke nødvendig (nytt filter før flush) - var bare noe som stod etsted. Synes man det er verdt det, bør filteret byttes etter flush'en også ja.. Et oljefilter er vel ca. en 50-lapp? *Har ikke fått deleregninga ennå*
Og ferien(e) til dere og bilen ser helt krem ut!
Sliter med å laste bildene, ser teksten, og får "not found" på de større versjonene av bildene..men det kommer nok etterhvert!
*edit*
Bildene dine ligger der de.. men du har fått feil path.. er brukt "" istedet for "/" til bildene
*og edit igjen!*
Virker med Internet Explorer... Firefox taklet ikke denne kombinasjonen av \ og /.. Scusi
Har aldri reist på langtur med bil før og <140 liter bagasjeplass.. er vant til langtur med stasjonsvogn og bikkja i et halvfullt baksete...
Er litt mer å tenke på.. Ikke bare å stoppe i Stettin og ta med det serviset man hadde lyst på. Ikke noe særlig med krystall og mine dempere uansett tror jeg.. Det fikser seg sjøl