*fjernet*
Mvh
Marius
NA Trim på 1.8i
Moderator: Styremedlemmer
Masse info i denne tråden: http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... pic&t=3148
N/A + trimming = få hester pr. krone.
EDIT: Lurt å poste tråden jeg henviser til ja...
N/A + trimming = få hester pr. krone.
EDIT: Lurt å poste tråden jeg henviser til ja...
Last edited by arildh on 13 Sep 2005, 19:28, edited 1 time in total.
Skal vel ikke drifte på tomgang? Har bra effekt og moment med turbo. Billige HK. Skjønner at du liker NA-hester også. Dyrt da, som Arild sier. Bør vel ha kammer, kamdrev, grenrør, cat.replacement, cat.back, smidde høykomp.-stempler og andre råder. Vet ikke antall hk med dette, men neppe noe mer enn et HKS turbokit til 20 laken. (Vet ikke pris, jeg bare gjetter). Greddy koster vel 14500, men følelse av at det er litt billigere og dårligere.
Nå har jeg funnet et kit jeg har lyst på, om noen kan svare på spørsmåla mine i posten over! :)http://www.racingmazda.com/miata-xkit-94-97.htm
Mvh
Marius
Mvh
Marius
X-kit ser bra ut. For å utnytte potensialet må du ha sterkere råder. Skal du over 300 bør du ha smidde stempel også.
Det ser heller ikke ut til at det er med motorstyring eller dyser, i så fall kan du legge på 10 lapper, + 5 lapper i clutch + + + osv.
Det som er viktig i et turbokit er at turbo, manifoil og downpipe er av god kvalitet og passer sammen.
Det er disse komponentene som får svi mest og som koster mest å erstatte.
Slik jeg ser det er det bare FM, BRP og kanskje Racingmazda som har dette pr. i dag.
Det ser heller ikke ut til at det er med motorstyring eller dyser, i så fall kan du legge på 10 lapper, + 5 lapper i clutch + + + osv.

Det som er viktig i et turbokit er at turbo, manifoil og downpipe er av god kvalitet og passer sammen.
Det er disse komponentene som får svi mest og som koster mest å erstatte.
Slik jeg ser det er det bare FM, BRP og kanskje Racingmazda som har dette pr. i dag.
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline