Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen her på forumet som bruker spacere på hjulene sine for å få bredere sporvidde? Gjør disse spacerne at bilen sitter bedre i svingene eller er det bare for syns skyld.. Er spacere egentlig bare en jalla måte å få felgene til å se bredere ut? 8O Jeg ser at Biltema selger disse. Dårlig produkt? Jeg synes det alltid er nedtur å sette på de originale 14-tommerene på høsten
Noen som har erfaring, evt synspunkter?
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
jeg vurderer å kjøpe meg spacere til vinterhjulene, men da blir det orntlige ting,
IL motorsport selger H&R-spacere.. det eneste som duger, i følge ham..
(blir jo litt av en belastning for boltene om ikke det er sentreringsring på spacerne...)
Må huske at man ødelegger sporvidden med spacer som kan gjøre masse ulemper, kanskje begynner bilen å spore endel, får annet moment på hjullagrene osv, sørg for å kjøpe noen med tuv papirer om det skulle skje en ulykke pga hjul som detter av osv...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
EspenSort92 wrote:jeg vurderer å kjøpe meg spacere til vinterhjulene, men da blir det orntlige ting,
(blir jo litt av en belastning for boltene om ikke det er sentreringsring på spacerne...)
Jeg kjører med disse spacerene, og dette fungere meget bra.
EspenSort92 wrote:jeg vurderer å kjøpe meg spacere til vinterhjulene, men da blir det orntlige ting,
Jeg kjører med disse spacerene, og dette fungere meget bra.
Hva er dimensjonen på disse da?
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35