Bakre bremsene sliter så feil. Tar kun å bruker en del av klossene. Skal se litt mer på det, men tipper jeg bytter både skiver og klosser.
Lurer derfor på om det er noe gode forslag på hva jeg burde handle utenom orginalt. har 93 mod og i 94 kom de vel med større bremser så tenkte kanskje det var lurt å oppgradere litt i samme slengen. (kommer litt ann på pris da..)
tips?
Tips til gode klosser og skiver.(+kaliper)
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Kjøpe originale de holder mål, disse greenstuff har hatt tedens til å løsne fra klossen, belegget detter av..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
Her kommer et spørsmål som jeg kvier meg for å spørre for det burde jeg vite ..
stemmer det at fotbremsen tar på begge fire hjulene og håndbremsen bare bak (håndbremsen vet jeg, men fotbremsen...)
Dvs at det ikke er noe lurt å ha n større bremser bak enn foran? hørte noe om at den da snurra lett når man bremsa...
noen tanker om dette?
skal jo bytte bak så er vel like så greit å ha likt som foran?

stemmer det at fotbremsen tar på begge fire hjulene og håndbremsen bare bak (håndbremsen vet jeg, men fotbremsen...)
Dvs at det ikke er noe lurt å ha n større bremser bak enn foran? hørte noe om at den da snurra lett når man bremsa...
noen tanker om dette?
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Fotbremsen tar både foran og bak. Men mere foran enn bak..milkwood wrote:Her kommer et spørsmål som jeg kvier meg for å spørre for det burde jeg vite ..![]()
noen tanker om dette?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive