Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har ønske om å slippe bruke vippelyktene. har skrinlagt lowprofile med plexiover da jeg merkelig nok har lyst til å ha bilen godkjent.
Men et alternativ er jo spredere/grøftelys og bruke disse på dagtid sammen med parklys.
Noen kit på spredere der ute som er enkle og greie? Må vel uansett skjære hull og lage en festeanordning. Må helt sikkert stå på riktig sted og slik og skal det være godkjent.
Finnes det modder som gjør slik at jeg får kjørelys som er godkjent i de lyktene som står der? (ikke vippelyktene men de "vanlige". hehe. vet ikke hva jeg kaller de jeg)
Jonaldo wrote:Jeg kjører kun med spredere og parklys så lenge det lar seg gjøre. Må feige ut og flippe ut gigantlyktene når det er ordentlig mørkt......
Vet at folk her inne har koblet om park og blink i frontlyktene og bruker det som kjørelys. Søk litt så finner du hvordan du gjør det.......
Har du link til de sprederne du har montert? og har du bytta ut de andre lyktene med hvit front? de er vel orginalt gule?
så en tråd om det å koble om park og blink. men ble innvikla så bare skumleste. skal titte nærmere på det.
Sprederne lyser når jeg starter. Uten å vri på bryteren.....
Gule lykter? Jeg har bare fjernet det orange i blink/park.
Regner med at tråden ang koble om blink/park ligger under teknisk et sted. Spiller Playstation og drikker øl nå, så orker ikke å bla gjennom. Blir svimmel av sånt
Går for bytte av park/blinklys i førstomgang jeg. skal lese den tråden om det. fant ut at lyktene var hvite ja så ikke veldig nøye. stussa bare på at de var gule da kona kom kjørende, men var seff blinklys saken som står på når hun kjører
så bytter park/blink og eventuelt spredere i tillegg.
steffen wrote:Småstilig. Et alternativ for de som ikke vil styre med lowprofile-lykter. Hvordan lyser det når den er sleepy? Bra lys i mørket?
Lyser Ikke bra i mørket Men billig mod! Min beste og billigste mod (gratis), selv om man bør ha ett pot meter, eller hva det heter.. fåes vel kjøpt på alle elektrobutikker! Jeg har trykkfølsom knapp..
Mvh
Marius