tv og dvd i bilen
Moderator: Styremedlemmer
tv og dvd i bilen
Noen som vet om det passer med in dash monitor og dvd spiller i mx-5'en? 92mod..
Tenkte på i det rommet under anlegget.... eller må man ha skjerm på dashbordet?
Tenkte på i det rommet under anlegget.... eller må man ha skjerm på dashbordet?
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Passet i min forrige na 1991 modell, da hadde eg 1 in dash dvd spiller, og en in dash skjerm., da måtte eg ta vekk denne boksen som står der.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- supercharged
- 2000 RPM
Jeanet: jeg hadde slikt i min mx-5 tidligere i år. Handla noe greier i USA. Skjermen var en motorisert sak som kom ut av dashen, pluss at jeg hadde en separat dvd-spiller. Aldri kjøp noe slikt! Skjermen var god den, for all del. Men dvd-spilleren var noe søppel. For det første var forsterkeren elendig, blei dritdårlig lyd på all musikken. For det andre var det ikke RDS-radio på den. Av en merkelig grunn gikk det ikke an å bla gjennom mapper, så skulle jeg høre sang nummer 500, måtte jeg trykke 500 ganger på nextknappen.
Nei, skal du ha dvd og skjerm så kjøp kvalitet. Legg inn 10.000 og kjøp denne f.eks: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362
Man finner de på Ebay for halvparten av prisen cirka.
På en annen side: skummelt å ha slike dyre saker i en cabriolet. Plutselig er det hull i kallesja og dashbordet er knust og dvd-spilleren er borte
Nei, skal du ha dvd og skjerm så kjøp kvalitet. Legg inn 10.000 og kjøp denne f.eks: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362
Man finner de på Ebay for halvparten av prisen cirka.
På en annen side: skummelt å ha slike dyre saker i en cabriolet. Plutselig er det hull i kallesja og dashbordet er knust og dvd-spilleren er borte