Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da jeg har alt for mange andre prosjekter samt at jeg er redd for å gjøre feil lurer jeg på om det er noen her som har mulighet og lyst til å ta p å seg en jobb med å bytte plass av blinklys/parklys og bygge om til kjørelys? mister mann forresten parklysene da?
Har sett guiden her, men bare lurer.
Bor i hønefoss, 1 time nord for oslo
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Fred93LE wrote:Da jeg har alt for mange andre prosjekter samt at jeg er redd for å gjøre feil lurer jeg på om det er noen her som har mulighet og lyst til å ta p å seg en jobb med å bytte plass av blinklys/parklys og bygge om til kjørelys? mister mann forresten parklysene da?
Har sett guiden her, men bare lurer.
Bor i hønefoss, 1 time nord for oslo
Dersom du har Miata med to-polt pære i den store delen, kan denne kobles til både park- og kjørelys. Denn lille delen blir da blinklys.
På MX-5 så er det enkel pære i den store delen, da mister du parklyset (dersom du ikke setter in en pæreholder for 2-polt pære).
På min MX-5 har jeg ikke 5W parklys, men aldri fått klage på det verken på PKK eller i teknisk kontroll.
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition
Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.