Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er ikkje heilt sikker eg i allefall, var lik som min na, men denne forran ser ut til å vera litt defekt,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Bilen kommer ikke til å bli brukt i vinter.
Men ja, jeg skal prøve å få tak i det.
Kjøpte bilen på onsdag ser du, så har drivi å gått over bilen, ser etter hva som mangler og sånn, men det er litt vanskelig når jeg ikke har eid en før, og ingen venner har en. Glad jeg har forumet, for å si det sånn.
Jeg har ikke funnet noen som selger slikt, så jeg regner med jeg må høre med Mazda eller noen høggerier. Noen som vet ca.pris?
Når jeg ser på bildene hans igjen så ser det ut som plastinnerskjermene er der... nå er jeg lost. nå skjønner ikke jeg helt omhan mangler noe i det hele tatt... noen andre som har alle delene som kan ta bilde av sin bil?
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Dette dekselet er vel hva man på fagspråket kaller en locariskjerm hvis jeg ikke er helt på jordet. Det ser ut til at du har denne foran, men den er blitt rød etter lakkering.
Slik ser disse skjermene ut på en bil uten framskjermer
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Locariskjerm jeg trenger ja. men jeg mener også at rotarypower har locariskjermene inntakt, men bare lakka. ellers hadde mann sett mer opp i hjulbuene.
rotarypower, tror du kan konkludere med at du har alt du trenger
jeg har skaffe meg locariskjermene. skal hente de på lørdag antageligvis, men vet at en del bilopphøggerier har et par biler inne.. vet om en innerskjerm (vet ikke om det menest locariskjerm) iallefall. www.bruktbildeler.com (eller .no?)
Last edited by Fred on 11 Nov 2005, 12:16, edited 1 time in total.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
De hullene på bakskjermen er vel til mudguards. Har nå skjønt hva dere mener, og jeg har nok den "locariskjermen".
Blei bare litt forskrekket når jeg så det ene bildet her, men dere som har bilen vet vel om det er noe som mangler eller ikke. Jeg kan stå på siden, litt bak forhjulet, og se ned i bakken foran fronten.
Ville trodd det var en skjerm som dekket hele innerskjermen, mot frontfanger, men dere kan vel svaret på det, guru`er ?