Page 1 of 1

Cab + bur = bra!

Posted: 14 Jan 2006, 22:38
by cartman

Posted: 14 Jan 2006, 22:52
by Mazdafreaks
Hmmm ekkelt å se på, hmmm tror ikkje style baren min ville holdt her.

Posted: 15 Jan 2006, 12:12
by arildh
Når jeg ser dette vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på innkjøp av ekte veltebøyle, stol og seler.

Cartman: Siden du har "litt" kjennskap til Rudskogen.
Hvor på banen er det typisk at biler ruller ?
Jeg vil tro at det er i skrens i enden av langsvingen ?
Jeg har vel kun sett det skjedd en gang og det var på Gatebili fjor hvor den Mustangen rullet på kontra ut fra langsvingen (og inn i publikum).

Posted: 15 Jan 2006, 14:49
by cartman
arildh wrote:Når jeg ser dette vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på innkjøp av ekte veltebøyle, stol og seler.

Cartman: Siden du har "litt" kjennskap til Rudskogen.
Hvor på banen er det typisk at biler ruller ?
Jeg vil tro at det er i skrens i enden av langsvingen ?
Jeg har vel kun sett det skjedd en gang og det var på Gatebili fjor hvor den Mustangen rullet på kontra ut fra langsvingen (og inn i publikum).
Mustangen "mitt" på langsiden ble felt av høyt tyngdepunkt og at den gikk sidelengs ut i sandfellen.
Så var det en 911 (Løpsbil) som gikk på taket etter sving 2, men det var fordi bakhjulet tok tak i en konkurent, og spant oppover den, slik at den gikk på taket.
Har selv berget en S40 som taket i slaker'n, han tok apex alt for tidlig, slik at høyre forhjul brukte curbs'en som springbrett, og havnet på taket.
Det gikk en Quattro på taket i utslippssvingen for noen år siden, også.
Det har også vært en bil på taket opp fra slakter'n, akkurat over kulen.
Så det er ikke noen typiske utkjøringssteder. Men enden på langsiden er utsatt, siden det er en av de raskere svingene på banen. Men på en annen side, er folk klar over det, og kjører roligere der.
Flest avkjøringer er det i Slakter'n, uten tvil.