Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her for et par uker siden klarte jeg å bøye hele nøkkelen (min daværende eneste nøkkel) i dørlåsen, da dørlåsen hadde frosset til.
Nå har jeg skaffet meg to nye nøkler og endelig klart å gå til anskaffelse av sentrallås til bilen, Kjøpte et sett av mx5parts.
(denne: http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/130 )
Koblet det hele opp til alarmsystemet så nå blir det aldri mer å sette nøkkelen i frossne dørlåser. Bare trykke på knappen og *klakk* er bilen åpen. Genialt !
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
jeg skal også invistere i dette.
Til sommer skal også alarm inn. Men lurer da på hvordan type alarm som egner seg til cab. Slik at ingen kan skjære seg inn i bilen min. Og skal også ha alarm på bagasjerom. Noen som har noen linker og eller tips.
friskus wrote:jeg skal også invistere i dette.
Til sommer skal også alarm inn. Men lurer da på hvordan type alarm som egner seg til cab. Slik at ingen kan skjære seg inn i bilen min. Og skal også ha alarm på bagasjerom. Noen som har noen linker og eller tips.
Jeg kjøpte en Defa 820 + en mikrobølgesensor (kupèsensor), og det er alt du nevner over.
Betalte 3700 for alt sammen, ferdig innstallert.
De skulle ha 2000 ekstra pr dør hvis de skulle skru inn sentrallås, så det valgte jeg å gjøre selv. Sentrallåskittet koster ca. 300 stk, så du sparer ca 1700 pr dør, og det er jo ikke dårlig
Så alt som gjenstår nå er å få installert det
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Det synes jeg var en rimelig pris.
Jeg har hatt Enforcer tidligere og godt fornøyd med det merke.
Den alarmen jeg har i dag er noe amerikanske greier. Husker ikke helt hva det heter. Planlegger å bytte til nyere alarm når cab-sesongen begynner.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Ja men er det ikkje slutt på avslag i forsikringen da, i allefall her i odda, de sa det var vanligt med alarmer nå så de gav ikkje avslag lengre,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..