Slitedeler til din MX5 får du nå kjøpt hos TSTUNING.

Kun firma kan lage nye tråder her, og det skal kun være MX-5 relatert!

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Slitedeler til din MX5 får du nå kjøpt hos TSTUNING.

Post by tstuning »

Image
I hele april vil alle medlemmer av denne klubben få 10% rabatt på alt av slitedeler ifra våre nettsider!

TSTUNING er i en stor utviklings fase, vi jobber på spreng med å få produkter ut på vår nettside. Vi har nå lagt ut endel slitedeler til Mazda MX5. Flere produkter kommer i løpet av helgen! :lol:

Det som bestilles før kl 12:00 og som er på lager hos oss sendes ut samme dag.

Våre budbiler vil i en prøve periode kunne kjøre ut deler på kvledstid så lenge varene er bestilt før klokken 14:00. (Prisene på budbil varierer men minstepris er kr 60). Budbilene kjører ut i Oslo og Akershus.

http://www.tstuning.com/shop/index.php? ... _1453_1455

Ønsker du slitedeler til en annen bil en MX5, skaffer vi som regel det også! send mail til ordre@tstuning.com for priser. PS husk å oppgi ditt reg nummer ved bestilling!!!! :mrgreen:
Last edited by tstuning on 30 Mar 2006, 01:59, edited 1 time in total.
User avatar
friskus
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 386
Joined: 21 Jul 2005, 02:00
Location: Tr.heim/Tønsberg
Status: Offline

Post by friskus »

Flott tiltak Tstuning. Likte spesielt dette med budbilene deres. :) Om du plutselig skulle stå bom fast en dag så kommer dere med delene for en liten slump. Ikke dumt! Skal ikke se bort ifra at jeg må prøve det en gang. hehe.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Post by tstuning »

Godt å høre at dere liker tiltaket.

Trenger tips ifra dere på hvilke motorer dere ønsker at vi skal legge ut slitedeler for. Vi vil da prioritere de bilmodellene og motorene dere ønsker.
User avatar
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 20 Jan 2005, 01:00
Location: Drammen
Contact:
Status: Offline

Post by Jonaldo »

Er vel 1,6 + 1,8 NA det er flest av her tror jeg.
Blir fler og fler MX5-look-alike (NB) også siden prisene begynner bli overkommelige for folk flest :D
X 94 MX5 1,8
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Vil bare komme med en kommentar til dere i tstuning. Vet at dere helt sikkert har vanvittig mye å legge ut osv. Men den grunnen til at jeg bruker internett mye, som mange med meg, er at man lett kan få informasjon før man handler. På deres sider står det så og si ingenting om noen produkter, da hadde ikke jeg kjøpt noe heller. Man kan selvsagt ringe, men da er man forsåvidt like langt som å dra innom til en lokal lignende forhandler.

Hvis det hadde blitt mer info er det derimot helt på topp :)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
tstuning
500 RPM
500 RPM
Posts: 55
Joined: 30 Jan 2005, 01:00
Location: Skedsmo
Contact:
Status: Offline

Post by tstuning »

Hei Bixen.

Takk for tilbakemelding. Spesielle produkter du mener vi bør prioritere å få informasjon på?

Hilsen
tstuning
User avatar
indahla
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1286
Joined: 26 Sep 2005, 02:00
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Post by indahla »

Jonaldo wrote:Blir fler og fler MX5-look-alike (NB) også siden prisene begynner bli overkommelige for folk flest :D
Mener du jeg ikke kjører en ekte MX-5, Jonaldo...? :wink:
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
User avatar
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 20 Jan 2005, 01:00
Location: Drammen
Contact:
Status: Offline

Post by Jonaldo »

He,he..... I mine øyne er det NA som er den "ekte" MX5.
Syntes de to nyeste karosseriene har et par designmessige feilskjær, men interiør og motor er det ingenting å si på :D
X 94 MX5 1,8
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Som designer synes jeg at du bommer totalt Jonaldo. Vippelykter (hello 80s) er vekke, samt panseret har en ultrafet form. Synes linja på siden rett ved cab kunne vært forma annerledes, men det er småting. Men det er nå uansett smaksak :)

tstuning: Er ikke så mye som skal til, men typisk sånt man hadde funnet på pakken på en slitedel, merke osv. Og på noen deler om de passer til NB/NA 1,6-1,8 osv. og litt sånt. Bildeler er jo dyre greier, så man vil helst kjøpe noe man vet er bra saker. Kan være bra tiltak med brukerrespons på produktene også da.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
User avatar
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 319
Joined: 20 Jan 2005, 01:00
Location: Drammen
Contact:
Status: Offline

Post by Jonaldo »

biXen wrote:Som designer synes jeg at du bommer totalt Jonaldo. Vippelykter (hello 80s) er vekke, samt panseret har en ultrafet form. Synes linja på siden rett ved cab kunne vært forma annerledes, men det er småting. Men det er nå uansett smaksak :)
Smaken er som baken osv...... Kan ikke si at jeg bommer totalt så lenge det er min mening jeg ytret.
La oss ikke ødelegge denne tråden med sånt. Er sterk motstander av ødelagte salgstråder :P
X 94 MX5 1,8
Post Reply