Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
foran på min mk1 har jeg i grillen to sånne utstikkere som ser ut som tauepunkter.... men er det dette de er?? ble litt usikker i dag, når jeg for andre gang! på en uke, har glemt å skru av lysene, og måtte taues igang etterpå blinket airbag lampen et par ganger, noe jeg ikke tror den har gjort før... hva kan være galt? (så vidt jeg så, så slokket den etter noen blink, men ble litt nervøs da 8O )
Edit: tauet jo da i disse to punktene, dersom det ikke var klart!
Det er 0 problem å taue bilen etter disse!
Har gjort det flere ganger om vintern etter litt vågale forsøk på litt for bratte bakker osv...
Tror heller boltene knekker før ramme vangen gir etter
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
noe delte meninger, men virker som de fleste syntes det er greit å taue i disse punktene.... men, dersom det er noen som har opplevd at rammevangen rives av, så er det jo greit å si ifra da!
Men, da fortsetter jeg å taue i disse dersom jeg glemmer lyset flere ganger.
Har vel mange ganger vært diskutert dette... og de fleste har sagt at disse er beregnet på kraft vertikalt, ikke horisontalt... jeg vet ikke, har aldri prøvd..