Har kjøpt nye horn med litt bedre lyd til min NB -99. Ser ut til å være enklest å løsne radiatoren i overkant for å komme til. Noen som vet om dette er riktig? Det fulgte også med et nytt relé, - må jeg bruke dette, eller kan jeg bare koble rett på ledningene fra de gamle hornene? Er ikke kompressorhorn. På forhånd takk for svar!
Mvh. T
Bytte av horn
Moderator: Styremedlemmer
- mojo-91
- 7200 RPM
- Posts: 1740
- Joined: 25 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 267
- Location: Oslo
- Status: Offline
Jeg kjøpte meg Dual air horns fra crayred.com til min 91-NA. Nå vet jeg ikke hvor mye plass det nye hornet ditt tar men det burde ikke være noe plassproblem. Mitt horn består av to røde trompeter og en liten kompressor, samt noe slanger og det er 100% bolt-on.
Det gamle beep-beep hornet har jeg liggende klart til neste EU kontroll
Det gamle beep-beep hornet har jeg liggende klart til neste EU kontroll

89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
mojo-91 wrote:Jeg kjøpte meg Dual air horns fra crayred.com til min 91-NA. Nå vet jeg ikke hvor mye plass det nye hornet ditt tar men det burde ikke være noe plassproblem. Mitt horn består av to røde trompeter og en liten kompressor, samt noe slanger og det er 100% bolt-on.
Det gamle beep-beep hornet har jeg liggende klart til neste EU kontroll
Fornøyd med lyden i disse?. Hvordan vil du kort beskrive den?
Øyvind
[X] MX5 2001 1.8i Sport
[X] MX5 2001 1.8i Sport