Står sikkert noe om dette en annen plass på forumet, men som det sies, det skader ikke å ta opp gamle tråder.
Har dere noen dyser å anbefale til NA med GReddy turbo-kit i vente?
Evt hvor bestille slike? Hvor er de billigst?
Dyser?
Moderator: Styremedlemmer
- Magnum1985
- 2000 RPM
- Posts: 387
- Joined: 13 Oct 2005, 02:00
- Location: Trondheim
- Status: Offline
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Å ta opp gamle tråder betyr å lete etter dem og evt. spørre i den tråden.. ikke lage en ny..
(...Hvis du gidd å lete kan du gjerne gjøre det..
og legge nytt innlegg der, så sletter jeg denne..
for vi har ikke enda den funksjonen at vi kan flytte nye innlegg inn i eksisterende tråder..)
(...Hvis du gidd å lete kan du gjerne gjøre det..
og legge nytt innlegg der, så sletter jeg denne..
for vi har ikke enda den funksjonen at vi kan flytte nye innlegg inn i eksisterende tråder..)
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Setter du på større dyser, så får du mere bensin både på tomgang og når du trenger det..
Bedre å kjøpe en FM link eller magasqurit..
Evt en bensintrykkregulator som gir mere trykk ved trykk..
Bedre å kjøpe en FM link eller magasqurit..
Evt en bensintrykkregulator som gir mere trykk ved trykk..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det er ikke noe poeng å bare kjøpe "større dyser".
Standard motorstyring er tunet for orginal dysene mht. ohm, delay, lukke tid og andre faktorer.
Kjøper man dyser på eBay med helt andre data er det ikke sikkert ting fungerer så veldig bra. Eksempelvis er mine RC550 dyser verdiløse med standard ECU.
1.8 dysene er bolt on men det er ikke dokumentert at det gir så mye fetere blanding på toppen annet enn ass-dyno til noen forum medlemmer.
Standard motorstyring er tunet for orginal dysene mht. ohm, delay, lukke tid og andre faktorer.
Kjøper man dyser på eBay med helt andre data er det ikke sikkert ting fungerer så veldig bra. Eksempelvis er mine RC550 dyser verdiløse med standard ECU.
1.8 dysene er bolt on men det er ikke dokumentert at det gir så mye fetere blanding på toppen annet enn ass-dyno til noen forum medlemmer.