Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alle eller ingen. eg tok kun siderutene da eg fant ut eg ikkje hadde rygg til å ligge baki der og prøve å få det på, hadde aldri blitt bra det, hater bobler og riper, har kastet endel ruller med dårlig solfilm ja,,,
Det har jeg også faktisk funnet ut. Enda det satt langt inne. Det var ikke med lyst jeg måtte fjerne sotingen min etter forrige EU kontroll og dertil krangling med biltilsyn, men de stod på sitt. Den måtte bort. Bilen er veldig pen med sota sideruter med hardtop på, eller cab på, men hvis en kjører med siderutene oppe og taket nede ser jeg nå at det er mye penere uten sotingen.
Det har jeg også faktisk funnet ut. Enda det satt langt inne. Det var ikke med lyst jeg måtte fjerne sotingen min etter forrige EU kontroll og dertil krangling med biltilsyn, men de stod på sitt. Den måtte bort. Bilen er veldig pen med sota sideruter med hardtop på, eller cab på, men hvis en kjører med siderutene oppe og taket nede ser jeg nå at det er mye penere uten sotingen.
syngs igrunn ikke taket nede og siderutene oppe er så pent heller
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
"syngs igrunn ikke taket nede og siderutene oppe er så pent heller"
Enig i det estetiske der, men noen ganger må det praktiske få veie inn. I rundt 100km/h merker hivertfall jeg tydelig forskjell i evne å kommunisere med sidepassasjer når vinduene er oppe.
Men de går alltid rett ned så snart jeg har kjørt av hovedveien...
Bare praktisk å kunne snakke litt med naboen når man er på tur.
Magnum1985 wrote:Kjører selvsagt med rutene nede når du cabber ned
Nja, nå cabber jeg ned tidlig på våren, og holder på langt utpå høsten, da beholder jeg siderutene oppe. Likeså på motorveien.. Noe jeg må kjøre på hver dag til og fra jobb...