Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg var med på Porsche-club-norge på autoslalom her om dagen og satte bestetid med en flokk Porcher bak meg inkludert en GT3 (med nød og neppe)
Det var et veldig ryddig og hyggelig arrangement hvor de ca. 15-20 oppmøtte nesten kunne kjøre så mye de orket da banen ikke inkluderte 180-grader svingen. Når man starter og kommer i mål ved parkeringsplassen kan man sende avgårde en bil pr. 1min 30 sek i stedet for en bil pr. 4-5 min hvis man bruker svingen.
Jeg fikk mange spørsmål om vekt og effekt den kvelden. Jeg tror nesten alle var bortom bilen og klødde seg litt i hodet når jeg begynte å få opp tempoet. Jeg fikk meg også en tur som passasjer i en Elise og en 944T.
Det sure er at jeg klarte å få sprekk i manifolien
Da blir det uten turbo og 100 hester mindre en stunder fremover
Kjenner den gjengen der. De har endel autoslalom-sesjoner per år - ofte ute på Fornebu. Var med i på autoslalomen de hadde på Gardermoen i fjor med den racerigga 944en.
Nok en gang: Kult som f... at du herjer verre med de "etablerte"...
Hva med å filme innenfra? Del snackset med oss andre!