Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
det der var griserått. har lenge hatt lyst på bil med to farger, og løsninga der med panser, hardtop, bagasje og bakplate i karbon/annen farge tok seg jævli bra ut!
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
Var ei grei smørbrødliste på den bilen ja Spørs om det lar seg gjøre å få norske skilter på den der Likte skjermbreddinga, ser plutselig endel mer brutal ut da. Trodde ikke det var mulig å få på en hardtop med Hard Dog veltebur. Tror det er samme buret som jeg har.. Er vel ikke plass til festene som sitter ved dørene.
Thamun wrote:Var ei grei smørbrødliste på den bilen ja Spørs om det lar seg gjøre å få norske skilter på den der Likte skjermbreddinga, ser plutselig endel mer brutal ut da. Trodde ikke det var mulig å få på en hardtop med Hard Dog veltebur. Tror det er samme buret som jeg har.. Er vel ikke plass til festene som sitter ved dørene.
FM har jo den vanlige harddogen og en som er litt mindre for å passe inni HT
De carbondelen lages på bestilling fra et firma i usa.. Det er ganske stive priser pr del
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Slike "popnagla" skjermbreddere er bare sjef. Mulig jeg har en mental defekt - men jeg har vært svak for slike siden dag 1. Sporvidden må jo selvsagt økes tilsvarende...
helt enig i den, ser mye sintere ut og kjølingen og motor ser meget gjennomført ut! + bur i cab er drit rått! blir nokk bestilt sånne mid tenn lykter av meg i løpet av vintern, synes de ser bra ut på mx-5