baklys fra mxparts.uk

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Andrew
6500 RPM
6500 RPM
Status: Offline

baklys fra mxparts.uk

Post by Andrew »

-Noen som veit om det følger med nye pakninger med baklysene fra mx5parts? Og korsn er kvaliteten på slike uorginale lys (dugg,fukt m.m)?

-Er vel ingen her som har bilder av dei på en BRG ?

Image
http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/520
John_91BRG
2000 RPM
2000 RPM

Post by John_91BRG »

Fikk med pakninger når jeg kjøpte.
Det har ikke vært noen problemer med kvaliteten, lyktene er tette og fine.

Har imidlertid lagt et syltynt lag med lakk på lyktene for å sote de litt mer.
Vet ikke om det vises på bilde, men de er litt mørkere enn originalt:

Image
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT

05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Andrew
6500 RPM
6500 RPM

Post by Andrew »

SJå der ja! det såg riktig bra ut, passe nøytralt og passet fint til fargen.
Har du fleire bilder av bilen din? såg meget bra ut, er det org.lakk eller har du lakket opp igjenn?

btw, har du noe info om din BRG, eller er den orginal utenom lys og compomotive felger?
John_91BRG
2000 RPM
2000 RPM

Post by John_91BRG »

Fikk bilen importert fra Tyskland i 2001, og er eneste norske eier på den. Så vidt jeg vet var det kun to eiere før meg, en eldre mann og en dame. Den hadde ca 95000km på telleren når jeg kjøpte den, nå nærmer det seg 165000.
Har ikke brukt den så mye etter at jeg kjøpte båt for halvannet år siden, men har ikke hjerte til å selge den heller. Kjekk å ha når sola skinner!

Felgene er ikke Compomotive, men Technomagnesio Antracite Sport. Ikke så godt å se forskjell, men Technomagnesio er litt kjipere da!
Ellers så er det stort sett det vanlige som er gjort: senket, eksos, skiftet alle lyktene + en god del annet tjafs. Motor og drivverk er stort sett originalt.

Har ikke lakket bilen, mesteparten av lakken er original sett bort fra høyre forskjerm som har en liten fargenyanse (j@vla irriterende). Ellers har tidens tann lagt igjen en del steinsprut og striper, så jeg kunne godt tenkt meg en lakkjobb. Eneste problemet er at dersom bilen blir strøken i lakken, kommer jeg til å bli hysterisk redd for å bruke den. Hadde vel blitt innlagt på asyl når jeg oppdaget den første bulken eller stripen.....

Image
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT

05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
PKD
2000 RPM
2000 RPM

Re: baklys fra mxparts.uk

Post by PKD »

Andrew wrote:-Noen som veit om det følger med nye pakninger med baklysene fra mx5parts? Og korsn er kvaliteten på slike uorginale lys (dugg,fukt m.m)?
http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... ight=lexus
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition

Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
Post Reply