Hadde bilen på karosseriverksted etter den incidenten med han Kung-Fu bikern på jobb. (Prøvde meg først hos NordicDent - gjengen som "masserer" ut bulker uten å lakke, men det gikk ikke pga noen profiler i døra som var i veien.) Vel, lakkeringsjobben ble faktisk veldig bra! Hu-hei! Problemet er at jeg har byttet inn bulken med hysterisk ventiltikking. En noget bedriten deal spør du meg. Henta den nå, etter stengetid, så jeg har ikke prata med kara.
- Den har nok olje (peila på kald motor, etter å ha stått etpar timer), og det lekker heller ikke noe sted.
- Oljetrykket (analogt intrument) oppfører seg akkurat slik det skal, fra kald til varm motor, ved pådrag etc.
- Den tikker konstant, og voldsomt, uavhengig av temp på motor. Kjørte fra Økern til Sandaker i smårush, så den rakk å bli varm.
Åssen har de klart dette? Seriøs skamkjøring? Det var ikke antydning til tikking da jeg leverte bilen inn - aldri. (Annet enn de sedvanlige 0,3 sekundene når man starter opp en kald bil med hydrauliske løftere.)
Nå blir det mas og pes på mandagen... sukk.
Noen som har noen gode råd?