Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har hentet strøm fra den blå kontakten i motorrommet for å drive tåkelysene, og det har virket fint i tre kvart år, men etter et uhell med en ledning som falt ut av av/på knappen etter litt massiv tukling er det gått tomt for strøm! Lurer på om den kanskje har kommet i kontakt med jord og kortsluttet, men hvilken sikring holder styr på denne kontakten?
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"
beklager, det er jeg som er en idiot.. hadde koblet startsperren til alarmen feil, og hadde ikke sikring i alarmen... jaja..... godt det ikke var noe alvorlig i hvertfall...
er der rele og alt på den blå kontakten?
er det dei som henger sammen med den store koblingsblokka som ligger bak blindedekselet som man tar ut for å montere tåkelysbryer?
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
nei, ikke noe rele. det er en kontakt man egentlig skal ta strøm fra når man trenger det til verktøy som for eksempel sånn tenningsjusterings-strobe tror jeg. den henger og dingler rett foran diagnosestøpselet i motorrommet.
Bilen min er tyskimportert og har derfor justering for hovedlysene der det vanligvis ligger litt kabelsalat for tåkelys.