Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
This kit is designed to relocate the factory installed cruise control actuator for use with the Racing Beat High Flow Air Assembly when installed on a 1990-93 Miata.
This kit will relocate the factory installed cruise control actuator in the open area located next to the brake master cylinder. (See photo) Our kit includes a bracket, vacuum hose extension, mounting hardware and detailed installation instructions. This relatively simply relocation procedure can be completed in a short time using only basic hand tools.
Dette er vel bare en brakett og litt tilbehør som flytter den orginale cruisecontrollen.
Det kreves nok litt mer dollars for å få en komplett cruise-control.
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
tness wrote:Er det cruise controll på Mazdaspeed'en din?
er ikke det originalt på MSM, men det har jeg på "to do" listen
meningen å kjøpe original hendel med CC-styring, og den AudioVox saken..
AudioVox er en vakuumstyrt CC ?? Det bør du styre unna når du har en overtrykksbil..
Nå du kjører med (vakuum) CC, så vil den gi gass bare når det er vakuum i motoren.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
EspenSort92 wrote:nærmer deg tusenlappen ja, det AudioVox systemet som selges på eBay skal være bra synes prisen er fin også
Sett litt på det AudioVox greine nå, bare så vidt da, men det virker interessant. Er dette alt som skal til for å få CC på bilen? Og så eventuellt en orginal knapp isteden for den som følger med i settet fra AudioVox.
Eller trenger man mye mer? Og hvor "henter" jeg vakum?
Jeg ville heller satsa på en med elektrisk servo..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Jeg ville heller satsa på en med elektrisk servo..
Hvorfor? ...på Mazdaspeed forumet er dem jo fornøyd såvidt jeg har skjønt..
Tja. ser ut til å ta mindre plass.. Slipper å lete etter vakuum som er der når det er trykk på innsuget. Har ikke det like tilgjengelig på NA
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive