Relé for varmetråder

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Relé for varmetråder

Post by EspenAndre »

Noen som vet hvor relé'et for varmetrådene skal være? - 1992 mod

evt. noen som har installert dette selv? (forslag)

Vet de har det på mx5-parts...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
User avatar
Duppsko
0 RPM
0 RPM
Posts: 32
Joined: 18 Sep 2003, 02:00
Status: Offline

Post by Duppsko »

Ganske sikker på at det sitter i bagasjerommet, nær høyre baklykt... Liksom på baksiden av skiltet ditt.. Du må ta av trekket/stoffet som sitter over, dette sitter fast med noen plast-nagler... Veit da f*** (Sensurert jo!) hvordan man får av disse på riktig måte, men jeg klarte iallefall å ødelegge to av dem (DOH!) i forsøket... ;)

Dette er riktignok på en '93 miata da, vet ikke hvordan det er på den europeiske utgaven... Du må ha en sikringsboks også, dersom du har elektrisk antenne er sansynligvis denne allerede montert under motoren til antenna...!

Holder på med det samme problemet skjønner du... Har fått en soft-top med glass & varmetråder, og prøver å koble til denne... Vet du forresten hvordan man skrur på varmetrådene? Bare å skru på vifta eller? Vet at etter '94 så ble det gjort noen endringer, så da ble det lagt til en egen av/på bryter hvis ikke jeg tar helt feil....
EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Post by EspenAndre »

Takker skal sjekke :-)

Den skal visstnok virke når man slår på de-fog på luft-anlegget, de to innstillingene lengst til høyre...

Jeg vil bruke en bryter de selger på mx5-parts.(sikkert make som i '94 mod)

Når det gjelder de festene du snakker om: du må dra ut den delen i midten av naglen for så å dra ut hele naglen.
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply