06-08.06.2008 - Helge tur til Herrefoss

Forum for Rogalands saker

Moderators: Mike, Styremedlemmer

Post Reply
toroh
Moderator
Moderator
Posts: 217
Joined: 20 Sep 2004, 02:00
Location: Sandnes/Rogaland
Status: Offline

06-08.06.2008 - Helge tur til Herrefoss

Post by toroh »

:!: Fredag 06.juni - Søndag 08.juni
Aktivitet: Helge tur til Herrefosstur
Info: e-post med påminnelse er sendt ut til alle medlemmer
Tidspunkt: Avklares direkte med Ivar!
Ansvarlig: Ivar Egeland (tlf. 98217401) & Geir Landaas (tlf. 95450629 eller 37278315)


Da er det ikke lenge til den planlagte helge turen til Siv og Geir Landaas på Herrefoss.
Jeg har snakket med Geir Landaas og han har bedt om å få en tilbakemelding med antall personer som ønsker å ta turen.

Det er derfor ønskelig at dere som vil bli med på denne turen melder deres interesse for dette og da med frist til førstkommende Fredag, 30.mai.

For at jeg ikke skal komme med feil informasjon osv. må dere som vil ta turen ta kontakt med Geir Landaas direkte på telefon: 95450629 / 37278315.
(Han vil da gi dere informasjon om hva dere behøver å ta med, blant annet sengetøy.)

Jeg kan selv ikke dra på denne turen i år og har derfor snakket med Ivar Egeland og han har sagt seg villig til å stille som turkoordinator.
Etter at dere som skal på turen har meldt i fra til Geir , må dere også ta kontakt med Ivar på telefon slik at dere får koordinert felles avgang som passer for alle.

(PS: Dersom det er noen av dere som ikke har mottat e-post som er sendt ang. dette send meg en PM eller e-post om dette slik at vi kan få oppdatert e-post registeret vårt.)
Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449

X: 2007 MX-5 1.8 Stormy Blue
X: 1990 MX-5 1.6 Classic Red
Post Reply