Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeaste wrote:Som det står nederst på siden på den linken som er lagt inn her, så kan ikke disse brukes som vanlig skilt.
Tror Tommi mener at han skal kunne bruke skiltet som vanlig skilt etter at loven trer inn.
Ehh... nå vet jeg ikke hvem Tommi er, men jeg gav svar på SweetMX5 som spurte om :
SweetMX5 wrote: ...personlig skilt og ha på bilen mens man f.ejs er på treff eller noe?..
og det tolket jeg som akkurat det www.showskilt.no lager... Skilt til å bruke på treff..."eller noe"...
Om, eller rettere sagt HVIS loven om personlig skilt kommer tror jeg det ligger noe frem i tid.... Jeg forstod dagens samferdselsminister tidligere åpnet for det, men mener jeg leste noe etterpå om at det LANGT fra sikkert ville komme likevel..
og jeg har vanskelig for å skjønne at det er noen plass en får laget personlige skilt nå, som en får "konvertert" til godkjente når/hvis loven kommer...