ja, nå var jeg ute og kjørte en tur på tirsdag me min mx, da det ble stille.
bilen vil ikke starte igjen , bare kinner . har testet alt og feilsøkt.
kommet frem til ennten teningsmodul eller coil som er død.
men det jeg lurte litt på om det var noen her i stavanger/sandnes område som ville lånt meg en tenningsmodul og coil til en mx 1.6 et dag og 2, sånn jeg kunne fått sjekket.
send pm eller sms/tlf. 99397933
stavanger/sandnes. trenger litt hjelp
Moderator: Styremedlemmer
halla kompis.. veit ikke om du husker meg.. men du var å så på bilen min i sommer... ring meg på 95841977 så kan vi fikse noe veit du... bilen min bare står om dagen frem til jeg har fiksa bur i den... 
viewtopic.php?t=9596 her ser du om du kjnner igjen bilen..

viewtopic.php?t=9596 her ser du om du kjnner igjen bilen..

jepp da:D skal nok få til noe.. får håpe jeg skal ha den til burbygging før den tid da.. så slipper jeg får angs å må taue skiten hehe.. men gi meg et pip så fikser vi detta her..phatphuck wrote:fine![]()
jeg skal jobbe i hele helgen så får ikke gjort så mye da, men jeg kan gi deg en lyd på søndag vis jeg blir ferdig på jobb.
supert, takker så mye

- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
Re: stavanger/sandnes. trenger litt hjelp
Før du bytter for mye deler, starter bensinpumpa di? Har nå kommet fram til at MS har en sikkerhetsfunktion som stopper pumpa på ca 12V. Bilen kinner bra men fyrer ikke. Prøv med lader først. Har slitt hele høst med startproblemer uten å funnet løsninga før nå nylig. Hjalp også VELDIG mye å oppgradere til HIRES firmware.phatphuck wrote:ja, nå var jeg ute og kjørte en tur på tirsdag me min mx, da det ble stille.
bilen vil ikke starte igjen , bare kinner . har testet alt og feilsøkt.
kommet frem til ennten teningsmodul eller coil som er død.
men det jeg lurte litt på om det var noen her i stavanger/sandnes område som ville lånt meg en tenningsmodul og coil til en mx 1.6 et dag og 2, sånn jeg kunne fått sjekket.
send pm eller sms/tlf. 99397933
-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline