I kveld har jeg vært i møte med Norsk Sportsvogn Klubb og diskutert samarbeid for sesongen 2010.
Det var et givende møte der det også var representanter fra MG Klubben, Porsche Club Norge,
Klubb Alfa Romeo Norge, Historisk Racing Norge, Triumph Registeret, Corsa Italiana og De Tomaso Klubben.
(Jeg var (nesten) den eneste som kom i sportsbil

Vårmønstringen på Øvrevoll 9. mai.
Her har jeg avtalt med NSK at vår klubb kan få stille ut en "Jubileumsrekke" av MX5/Miata (5-7 biler) på det sentrale utstillingsområdet hvis vi vil.
Dette er for å ære bilene vår i forbindelse med 20års jubileumet.
Det ser ut til at Mazda Motor Norge stiller med 20års jubileumsmodellen.
(mer om dette på medlemsmøte 17. mars)
Classic & Sportscar Meeting 2010.
http://www.nsk-csm.no/?CatID=1323
NSK ønsker tettere samarbeid med oss i forbindelse med dette arrangementet.
Jeg har avtalt mulig felleskjøring med Porsche klubben til Våler og fellesarrangement som f.eks MX5/Porsche Autoslalom på Vålerbanen.
Kjøretrening på Vålerbanen 26 juni.
NSK har sagt seg villig til et fellesarrangement der MX5/Miata Klubben kan delta på kjøretrening på Vålerbanen lørdag 26 juni.
Vi legger opp til et opplegg spesiellt for nybegynnere som ønsker å prøve seg på bane for første (eller andre ?) gang.
Prisen vil bli tilpasset "nybegynnere" og vi skal prøve å lage en "pakke-løsning".
Jeg kunne tenke meg å kombinere dette med en utflukt slik at flest mulige kan komme å "lukte" på banen

Erik