Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EspenAndre wrote:Det var jo kjekt, da må mx5-parts få beskjed og, om dette er fastsatt for fremtiden
Enig tildels.
Det tok omtrent samme tid som ups og royal mail har tatt (hvertfall i mitt tilfelle), og i grunn er royal mail greiest da man kan dra å hente på posten selv når det passer..
Prime Cargo; Være hjemme, eller dra til nærmeste hente terminal. (30min for meg)
UPS; Være hjemme, evt hente ved terminal. (30min for meg)
Tid til terminal vil såklart variere, men det er som regel færre av de og post i butikk eller posthus har vel "alle".
Ja men så kommer det an på om fraktprisen generelt er billigere hos Prime..
Men seff. stor fordel å kunne hente selv når det passer på nærmeste post (i butikk)
EspenAndre wrote:Ja men så kommer det an på om fraktprisen generelt er billigere hos Prime..
Men seff. stor fordel å kunne hente selv når det passer på nærmeste post (i butikk)
Ups ringte meg idag med pakken fra mx5parts å lurte på om de skulle levere hjemme eller på jobb ( eller hvor som helst) GENIALT
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Får det valget ja, Genialt for oss og bedre for UPS som sikkert er lei av ingen hjemme...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Bare det at de uten videre var villige til å kutte prisene såpass forteller jo litt om jallatilstander mtp. prising av gebyrer. De kjører på så lenge det går. Uansett om det gikk aldri så fort ville jeg aldri hatt noe med Prime Cargo å gjøre heretter.