Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tor340 wrote:Hva anbefaler dere ? Billig dekk på 17" felger eller bedre dekk på 15"? Jeg kan få 7,5x17 med 205/40-17 Nankang NS2 dekk til kr.6000 eller 6x15 med Continental (testvinner) 195/50-15 dekk til kr.5500? Begge på lik type felg. Skal brukes på NA. Tor
Har prøvd 3 forskjellige sommerdekk på min 89mod.
BF-Goodrich = Totalt fiaosko på ikke så altfor sporete veier.
Pirelli P-zero Nero = Ikke like mye fiasko som BF-dekkene, men steike ikke langt unna når det gjaldt sporete veier.
Dunlop SPT9000 = himmelriket i forhold til de to over. Kjører på disse nå....
Jeg gikk for Nankang NSII 205/40-17 på 7,5x17" felger og det angrer jeg ikke på. Det er de beste hjula jeg har hatt på MX5. Støyer lite, meget behaglige og ligger klistra på tørt og vått føre.
Er mangen så er livredde billig merker, og anbefaller dekk dem har hørt er bra, eg fikk vite toyo proxes var så utrolig bra, men kjøper nok aldri dem igjen,, da var nexen 3000 så utrolig mye bedre.. Har forøvrig nankang på min mx-5 nå, piggdekk, dem satt utrolig bra på glatta. nesten for mye, og kan igrunn gå god for dem, Betalte 2000 for nye felger og dekk..
tor340 wrote:Jeg gikk for Nankang NSII 205/40-17 på 7,5x17" felger og det angrer jeg ikke på. Det er de beste hjula jeg har hatt på MX5. Støyer lite, meget behaglige og ligger klistra på tørt og vått føre.
Jeg kan slenge meg på tråden her. Brodern hadde en bimmer 2.2L med 235 nankang dekk. Bilen satt som pokker på veien. Og med bimmer så vil man jo slenge litt med rumpa. Prøvde det jeg, men var ikke lett! Brodern mente de var utrolig gode dekk, men at de ble stående på kun 2 sesonger. Ble fort slitt. Så jeg går god for nankang jeg også
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive