Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hadde jeg hatt en bil som kan kjøre forbi en Statens Vegvesen-kontroll uten å skrike "VINK MEG INN, VINK MEG INN!!!", så hadde jeg dratt.
Hvis ikke noen tilbyr seg å kjøre bilen min dit på henger, så blir den hjemme
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Morten, jeg har ALDRI sett bt eller noen sånne rundt et eneste japsetreff og jeg har vært på flere hvert år de siste 7 åra:)
I år skal jeg dessverre jobbe:/
Har blitt veldig flinke til å dele heatene og sånn så det har pleid å være godt med banetid hvis det er det du tenker på Mussa. Jeg debuterte jo på japsetreffet i fjor uten problemer.
LoKi wrote:Hadde jeg hatt en bil som kan kjøre forbi en Statens Vegvesen-kontroll uten å skrike "VINK MEG INN, VINK MEG INN!!!", så hadde jeg dratt.
kjenner meg igjen der gitt... litt f... det greiene der.
LoKi wrote:Hadde jeg hatt en bil som kan kjøre forbi en Statens Vegvesen-kontroll uten å skrike "VINK MEG INN, VINK MEG INN!!!", så hadde jeg dratt.
kjenner meg igjen der gitt... litt f... det greiene der.
Ikke spesielt mye å bekymre seg for på vanlige kjøringer som dette. Men når det er Gatebil så er det bare å ligge milevis unna