Bryllupsinvitasjon

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3098
Joined: 29 Mar 2006, 02:00
Medlemsnummer: 558
Location: Rælingen
Contact:
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by inglar »

Vaske bil?????? Pokker heller. Toyotaen skal ikke vaskes :mrgreen:
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

inglar wrote:Vaske bil?????? Pokker heller. Toyotaen skal ikke vaskes :mrgreen:
Hehehe neida Smurfen kler best å ikke vaskes den, har vi erfart... Men alle andre typer bil enn MX-5 må parkere utenfor bommen. ;) En av dere må nesten kjøre min også.

Noen herfra som har lyst/mulighet til å hjelpe til med å være "dørvakt" før vielsen? Dvs. stå i bommen og slippe inn folk som står på gjestelista. Blir vel halvannen time eller noe man trenger å stå der, etter at vi har dratt er det det samme hvem som kommer inn på området, men gratis kjøring gjelder kun MX'r. ;)
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
User avatar
Kjakan
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 761
Joined: 10 Mar 2007, 01:00
Location: Østlandet
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by Kjakan »

Hvilken bil skal være selve bryllupsbilen? Regner med at dere ikke leier en MB S/BMW 7-serie/RR...
Dere får henge på masse tomme Castrol-kanner etter bilen da :)
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

Kjakan wrote:Hvilken bil skal være selve bryllupsbilen? Regner med at dere ikke leier en MB S/BMW 7-serie/RR...
Dere får henge på masse tomme Castrol-kanner etter bilen da :)
Hehehe vi får se. :) Skal ikke se bort i fra at det blir nettopp noe i den duren, under produksjonen av MX-5 tror jeg ikke de tok noe hensyn til at man enkelt skal kunne lire ned i og ut av den med lang, lys og tung brudekjole. ;)
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
Kolbotn
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2467
Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by Kolbotn »

Dere burde jo kjørt Mazda Cosmo på den store dagen;)
User avatar
rettep
0 RPM
0 RPM
Posts: 16
Joined: 28 Apr 2010, 12:50
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by rettep »

dæven så kult. jeg kommer :)
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

Da er det under 3 mnd til den store dagen vår. :D Er det flere som har lyst til å dele den med oss, så er det bare å gi et pip i denne tråden. :)

Kun MX-5'r med sjåfører og evt. en passasjer vil som nevnt ha tilgang til området, ingen utenom - en venn står i bommen og sørger for det. :)

Alle må møte opp 12, senest halv 1 - da stenger bommen så ingen biler kommer inn. Gjestene begynner nok å komme rundt 13.30, vielsen er kl 14.

Kan røpe at det vil være noe presse til stede denne dagen, som vil avklares med oss på forhånd og hvem som kommer er foreløpig hemmelig. Vi ønsker heller ikke at andre tipser lokale medier e.l. :)

Hadde satt pris på at bilene er reine og dere har på litt "ålreite" klær (gjerne dress/pynta for de som skulle ønske det, dresskode for bryllupsgjestene), så vi ikke får en haug nakne hårete lår og svette helsetrøyer i bakgrunnen på bildene hehe. ;) Stoler på at dere selv vet hva som ikke passer seg til en vielse, så kan dere ut fra det bestemme hva dere foretrekker å ha på.

Dere kan velge om dere sitter i bilene eller står ved siden av under vielsen, tenningen skal selvfølgelig være av. Teltet som settes opp vil være beregnet for bryllupsgjestene, så dere vil nok ikke høre selve vielsesteksten, men den tar bare et par minutter for oss humanister. ;)

Gratis SS2-kjøring for alle MX'r etter vielsen som nevnt, en fin mulighet til å prøve seg på kjeglebrøyting utenom blodig alvorlige konkurranser...

Håper flere vil være med på å gjøre dette til den spesielle og personlige vielsen vi har drømt om! Tusen takk på forhånd. :D
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
User avatar
Kjakan
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 761
Joined: 10 Mar 2007, 01:00
Location: Østlandet
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by Kjakan »

Jeg vil veldig gjerne være tilstede på denne dagen, men dessverre kjører jeg tysker om dagen. Men hvis jeg kan parkere utenfor bommen og være innenfor bommen som MX5-cheeerleader elns (i dress) hadde det vært kult. Gi tilbakemelding på pm eller på autoslalom :wink:'
PS: Jeg har bred erfaring som presteassistent v/gudstjenester og bryllup i kirken på Akershus Festning, så jeg er ikke helt grønn :mrgreen:
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

Kjakan wrote:Jeg vil veldig gjerne være tilstede på denne dagen, men dessverre kjører jeg tysker om dagen. Men hvis jeg kan parkere utenfor bommen og være innenfor bommen som MX5-cheeerleader elns (i dress) hadde det vært kult. Gi tilbakemelding på pm eller på autoslalom :wink:'
PS: Jeg har bred erfaring som presteassistent v/gudstjenester og bryllup i kirken på Akershus Festning, så jeg er ikke helt grønn :mrgreen:
Du har PM. :)
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
User avatar
Mx5 Bippe
500 RPM
500 RPM
Posts: 62
Joined: 03 Jan 2011, 12:22
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by Mx5 Bippe »

Dette høres veldig spessielt ut, har aldri vært tilstede ved en vielse i bil :roll:
Kunne gjerne tenke oss å være med på å øke antallet biler :D
Vi har vel akkurat plass til et greit antrekk i kofferten :lol: , og kansje en tannbørste siden vi må kjøre fra Kristiansand og må regne med en overnatting underveis.
Det hadde jo også vært gøy om vi kunne samlet opp noen flere på strekningen Kristiansand og østover.
Hadde jo kansje blitt et lite treff for oss "underveis" :P
User avatar
DrHolm
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3045
Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by DrHolm »

Så moro! :D
Dere er selvsagt velkomne, og å samle et følge underveis høres jo ut som en god ide.

Hege & Martin
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

Da er vi oppe i 14 utstilte medlemsbiler + en NCFL SE. :) Noen fler som vil være med? Setter pris på å få tilbakemelding nå, så vi får planlagt oppsett av telt, løper etc på banen. Og da er det avgjort at i hvert fall bladet Bil kommer til å lage en liten reportasje om bryllupet. :)
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
User avatar
henki
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 362
Joined: 08 May 2009, 16:38
Medlemsnummer: 795
Location: Kragerø¸
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by henki »

Håper jeg er blant di 14???
User avatar
HegeCecilie
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 405
Joined: 14 Aug 2008, 13:33
Medlemsnummer: 745
Location: Nordkisa
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by HegeCecilie »

henki wrote:Håper jeg er blant di 14???
Selvfølgelig, du har jo meldt din ankomst i tråden her, både du og fruen er velkomne! :)

15 biler er vi oppe i nå, liste over medlemmer som stiller med bil:

HegeCecilie
inglar
erikxedge
nope-mx5
Kolbotn
LoKi
henki
2re
Brett
reidunn
uggla
petterbw
rettep
Mx5 Bippe
Harald
+ Mazda pressebil
| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
User avatar
Fatboy
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status: Offline

Re: Bryllupsinvitasjon

Post by Fatboy »

Jeg stiller med en bil og mulig passasjer :)
Post Reply