På med prøveskilt og ut på prøvekjøring ca 3 timer før etterkontroll pga. mangellapp etter EU kontroll
i februar, kom ca 600m før 1 sylinder forsvandt, fuska og gikk og bare elendighet...
Hjem igjen for hastereparasjon, så da var det godt man har delebil stående...
Henta over pluggledninger, samt åpnet og sprayet kontaktene til dysene. Ny prøvetur og det gikk greit
ei lita stund, så var det null gass eller full gass og ingenting imellom. Hjem igjen (Begynte å virke i oppoverbakken)
og av med kontaktene til luftmengdemåler og throttlebodysensor, fyllte på med kontaktspray og på igjen... Nå begynte ting å bli bra...

Har også henta over hjula og satt de tragiske med feil dimensjon som fulgte med den svarte, over på Mazdarati'n...
Ble jo pent med Chaparral'er på den svarte og..., vil gjerne ha dem i gull, men eier'n er foreløpig uenig i akkurat det...
Har også fått arve parklysa siden Mazdarati'n har fått blanke nye...
Hadde også litt kluss med park/blinklys foran, så da ble blinklyspærene som nå hadde bestemt seg for å
lyse hele tida putta nedunder støtfangeren bak lyktene. Hadde jo ikke tid til å fundere på det, men blinklys
var jo ikke noe som skulle kontrolleres så da så...
Forøvrig funka lysene som de skulle da jeg kom hjem etter halvannen times tur i finværet senere,
så her er det noe ledninger som ligge og lager kortsluttning et sted. Får fjerne alle ledninger og releer som er ettermontert
og gjøre det ordentlig når jeg får tid...

Var litt spent når den hang her, med tanke på noe motorfusk rett før jeg svingte inn og avgass som skulle måles, men alt var OK.
Så da var det bare å betale 215,- for kontrollen og reise og betale omregistrering og hente ut skiltene...
Begynte brått å gå på 3 sylindre igjen da vi skulle hente skiltene, men det var en løs pluggledning på ene coil'n og en
løs kontakt på bensindysa til cylinder 1. Hadde det nok litt travelt i dag tidlig...
Siden har den gått som ei klokke...
Ser da rimelig fornøyd ut...