Etter å ha tilbragt den siste tiden i Stavanger på klinikken til Dr. Elanzer
og gjennomgått endel kirurgiske og kosmetiske inngrep, samt de siste dagene på
Ove's institutt for avansert lakkmassasje, så har det resultert i dette.....
(Bilder fra døgnene hos Ove's lakkmassasje, befinner seg forøvrig fortsatt i Ove's kamera...

)
For de som måtte lure, så har denne originalt SE understell, og er ikke senket !

På hjemveien kom jeg over dette skiltet, som resulterte i en 62km's omvei. Forøvrig kan de som
skal på sommerturen, nå ta og legge PC-skjermen flatt og sikle på de neste bildene...

MYE svinger, smalt og uoversiktlig, men duverden for en fjellheim å frese innover i...

Joda, snøskavler var det nok av....

Etter mye svinger og bakker opp og ned, nærmet vi oss endestasjon....
Legg merke til skiltet, 0,1-8km....

Miata'n er som seg hør og bør, staselig parkert ytterst på MC parkeringa....

Og det var laaaaangt ned....

Fikk liksom ikke fotografert høyden så veldig spektakulært....

Og her er det jeg fikk med av svinger på mobilkameraet, totalt er det 27stk fra kafeen og ned til bånn, samt en tunnell...

Veien går faktisk ned gjennom den fjellsia der, kafeen til høyre i bildet....

Lysebotn, her var det ingenting, ikke engang en kiosk, så da ble det et obligatorisk bilde utover mot
Kjerag (midt i bildet), før alle svingene ble tatt i oppoverbakke...

Enda større snøskavl...

Tilbake på planlagt rute igjen, her på vei oppover Suleskaret...

Sola skinner og det glitrer i snø, vann og blank bil....

Vel..., noe støvete blank bil...

Høyeste punkt på ruta, 1050 moh...

Etter teknisk stopp på Valle i Setesdal (for å få lånt ett stjerneskrujern for å få liv i vindusheis og høyttalere
i venstre dør, så bar det videre over fjellet mot Dalen. Like før Dalen skar jeg vekk fra ruta og tok sørover mot Vrådal (1.mil ekstra, men
da unngikk jeg masse E134...)
Veldig morsom vei nedover der, og utpå dagen var det på tide med en liten pause i vannkanten...

Lett henslengt i gresset....

Og selvfølgelig måtte jeg jo i år som i fjor, ha det obligatoriske bildet av den veldig alternative bilen i Flatdal...

På Kongsberg ble det fotoseanse ved den gamle restaurerte Esso stasjonen til Halvor Sælebakke...

Ett eller annet med gamle bensinstasjoner og åpne roadstere....

Oppi bakken fant jeg jammen en til...

Hjemme igjen etter en svingom til Sinsengarasjen for avlevering av div. deler og litt juging...

Har fått spylt av veistøvet...
Mazdarati'n var polert for et drøyt år siden, og skinner jo hyggelig enda, men jeg ser jo forskjell
i hvordan vannet renner av ja...
Må nok bli en rød Sandnes tur i løpet av høsten....

Dette som kalles speilblankt... ?!?...

Og eier'n... ?!?
-Joda hun var fornøyd med resultatet...
Turen endte på 578 km.....